נסגר התיק הפלילי נגד היועצת האשדודית של ראש הממשלה

הסדר טיעון נחתם לאחרונה עם פרח לרנר, שנחשדה בעבירות של מרמה והפרת אמונים. במסגרת ההסדר, היא תורחק מהשירות הציבורי למשך חמש שנים ותשלם קנס של 20 אלף שקל

פרשת היועצת האשדודית של נתניהו הגיעה לסיומה: פרקליטות המדינה הודיעה היום (חמישי) כי היא הגיעה להסדר ותסגור את התיק הפלילי נגד פרח לרנר, יועצת של ראש הממשלה בנימין נתניהו ותושבת העיר אשדוד בעברה שנחשדה בעבירות של מרמה ושל הפרת אמונים במסגרת הסדר מותנה.

בנוסף לכך, לרנר תפוטר מתפקידה, תורחק משירות המדינה לחמש שנים ותשלם קנס בסך של 20 אלף שקל. במסגרת ההסדר, לרנר הודתה כי קידמה בלשכת ראש הממשלה עניינים של כמה לקוחות של בעלה, אבי לרנר שניהל משרד יחסי ציבור.

לרנר שימשה בין 2009 ל-2015 יועצת ראש הממשלה לענייני חקיקה וכנסת. פרח לרנר הייתה גורם מרכזי ומשפיע בעבודתו של נתניהו ושל לשכתו, והיה לה משקל משמעותי והשפעה על פגישות של גורמים שונים עם ראש הממשלה והחלטות אחרות שמתקבלות בלשכתו.

בהודדעת הפרקליתות נכתב כי סנגורה של פרח לרנר, עו"ד רועי בלכר, מסר כי "אנו מברכים על החלטתה של הפרקליטות וכפי שטענו לכל אורך הדרך, לא נפל כל פגם פלילי בהתנהלותה של לרנר. פרח פעלה בתום לב ומתוך כוונות ראויות וענייניות, והיא אחת מעובדות הציבור המסורות והחרוצות שנתקלתי בהן בכל עיסוקי המקצועי. אני מקווה, כי השירות הציבורי יוכל ליהנות מכישוריה וממסירותה גם בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך