החזן מבית הכנסת "מגן דוד" מגיע לרדיו

חן גדקר (26) הוא פייטן מגיל 13 בבתי כנסת ברחבי העיר, עכשיו החזן מבית הכנסת "מגן דוד" ברובע א' מגיע לרדיו. שנים חלם להקליט שיר, לאחרונה הוא חבר לאורי שכיב, יוצא "אקס פקטור" ונמרוד הוכנברג, והתוצאה סינגל בכורה בשם "המכונית הישנה", שיוצא בימים אלה. חן גדקר: "הלכתי עד הסוף עם החלום שלי"
החזן מבית הכנסת "מגן דוד" מגיע לרדיו

אם הקול שיבקע ברדיו שלכם בקרוב מאוד יהיה מוכר לכם, אל תתבלבלו, יש סיכוי גדול שאתם מכירים את הזמר, רק ממקום אחר לגמרי, מבית הכנסת… כן, חן גדקר, בן ה-26, הוא חזן ופייטן בבית הכנסת "מגן דוד" ברובע א' באשדוד. סינגל הבכורה שלו "המוכנית הישנה", אמור בקרוב מאוד להיות מושמע בתחנות הרדיו האזוריות והארציות.

גדקר שר כבר מגיל 13. נכון יותר מפייט. הוא חזן ופייטן בבתי כנסת שונים באשדוד. אבל תמיד היה לו חלום נוסף, להקליט שיר שיגיע לרדיו. רבים אמרו לו לאחר ששמעו אותו בבית הכנסת, כי עם הקול שלו הוא צריך מזמן להיות ברדיו, והוא החליט ללכת על זה.

גדקר החליט ועשה מעשה. הוא חבר לאורי שכיב, יוצא "אקס פקטור" ואל  נמרוד הוכנברג, שכתבו לו את המילים. אליהם הצטרף גל שלו שעיבד, ניהל והפיק והתוצאה כאמור היא הסינגל "המכונית הישנה", שיצא ממש בימים אלה. חן העלה את השיר לתוכנת שיתוף של זמרים, וכבר כמה תחנות הורידו אותו ובקרוב נשמע את התוצאה.

חן: "מגיל 13 אני עוסק בפיוטים בבית כנסת, ובשנים האחרונות האהבה שלי למוסיקה התעצמה. בימים אלה יוצא הסינגל הראשון שלי לשיר המקסים אותו כתבו אורי שכיב ונמרוד הוכנברג, שיר שנגע בי וריגש אותי מאוד. על ההכוונה המקצועית היו אחראיים גל שלו, שהיה אחראי על ההפקה, העיבוד והניהול, וליאת אליהו זמרת מדהימה ומורה לפיתוח קול".

חן שיתף את המאזינים שלו במה שעובר עליו בפייסבוק וכתב: "סינגל הבכורה שלי הפך ברגעים אלה ממש גם לשלכם. אחרי עבודה קשה ולבטים רבים החלטתי לבחור בצד האמיץ שלי וללכת עד הסוף עם החלום". לצורך זה הוא הלך לשיעורי פיתוח קול. המורה ליאת אליהו, עבדה איתו איך להתאים את הקול הפייטני שלו, שמתאים לבית הכנסת, לקול שיתאים גם להשמעה ברדיו. הוא עבד על השינוי בסלסולים, בגוונים וגבהים בקול. למרות שהוא שנים שר, חן למד כמו תלמיד טוב. העיקר לעמוד במטרה.

חן: "מבחינתי השמיים הם הגבול, ואני שואף להגיע הכי רחוק שאפשר. אני מאמין שעם עבודה קשה ורצון אפשר לכבוש כל פסגה באשר היא. אני מאוד נהנה מהדרך ושמח על היכולת להעביר רגשות דרך שירים".

הוא העלה את השיר שלו גם לפייסבוק וליוטיוב. בפייסבוק יש לו כבר 22 אלף האזנות וביוטיוב 13 אלף צפיות. בהחלט מספרים יפים למי שרק פרסם את השיר ובוודאי הראשון שלו. ברור שהשמעה באחת מרשתות הרדיו רק תעלה את כמות המאזינים. הוא מחפש את החשיפה הראשונית, וכמו שאמר השמיים הם הגבול. מבחינתו הוא לא מתכוון לעצור כאן וכבר חושב על הסינגל הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך