מ.ס יוצאים בחמישי לאשקלון בגביע חושבים על החיזוק לליגה

אשדוד תצא בחמישי לאשקלון (19.00, סלה) לגביע במסגרת סיבוב ח'. אבל בקבוצה חושבים יותר על הליגה. שחר פיבן ודור ג'אן כבר על סף סיכום. מחכים עדיין לבלם פיליפנקה ומחפשים עוד חלוץ. מחכים לבאר שבע ומכבי ת"א שתשחרר שחקנים.

ביום חמישי (19.00), תצא מ.ס אשדוד למשחק גביע המדינה מול אשקלון, במסגרת סיבוב ח'. בקבוצה ירצו מאוד לעלות שלב, אבל עיקר תשומת הלב היא כרגע, בליגה.

הקבוצה אמורה לצרף כבר בקרוב את דור ז'אן ושחר פיבן מבית"ר ת"א רמלה. בנוסף מחכים כנראה להגעתו של הבלם פיליפנקה ממכבי ת"א. אבל בזה לא ייגמר החיזוק. הקבוצה תחפש חלוץ. היא תחכה לשמוע את מי מכבי ת"א והפועל באר שבע תשחרר.

לקראת משחק הגביע אמור גדי קינדה לחזור להרכב הקבוצה. המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "תמיד גביע עוד שהיינו ילדים זה היה אחד המפעלים הכי מרגשים שיש, גם כי זה ניצחון אתה ממשיך והפסד אתה הולך הביתה. הגביע מסמל דווקא את המקום של הקבוצות הקטנות, במשחק אחד הכל יכול להיות בשביל זה, זה כל כך מעניין ומרגש".

על חלון העברות שנפתח אמר:  "יש שחקנים נוספים מלבד דור ג'אן ושחר פיבן, פשוט יש לנו שני משחקים בארבעה ימים וצריכים להתרכז בהם. אנחנו עובדים עד היום , מהיום נתרכז בשני המשחקים שלפנינו. ביום שלישי נחזור להתקדם עם שחקנים כרגע מה שחשוב באמת זה הצלחת הקבוצה בשני המשחקים. לא נביא סתם שחקנים. אם זה לא מספיק טוב או פחות טוב ממה שיש לנו כרגע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך