נעים להכיר: "eight" המסעדה החדשה של מושיק רוט באשדוד

מסעדה חדשה נפתחה בעיר ע"י מספר שותפים שלקחו את השף מושיק רוט, שמאכיל באמסטרדם עשירי עולם, להיות פרזנטור ויועץ לרשת המזון "שמונה", בואו לטעום התורים כבר ארוכים
נעים להכיר: "eight" המסעדה החדשה של מושיק רוט באשדוד

השף מושיק רוט, בעל כוכבי המישלן שמאכיל עשירי עולם במסעדתו באמסטרדם, שמדי פעם אנחנו זוכים לראות את מעשי ידיו על המסך בתכנית משחקי השף "יורד לעם", ולאחרונה הוא הצטרף לרשת המזון הכי עממית שתמצאו לפחות מבחינת התמחור, הרשת שפתחה עשרות סניפים ברחבי הארץ בחודשים האחרונים נקראת "שמונה" ורוט יהיה הפרזנטור והיועץ הקולינרי שלה.

שמונה הושקה לפני 8 חודשים ומציעה, ברוח רשת "קופיקס", כריכים, בעיקר בשריים, ב־8 שקלים בלבד, וכן ארוחות עסקיות ב־26 שקלים (כולל שני כריכים, צ'יפס ושתייה).

הרשת פתחה לפני מספר ימים סניף גדול ומרווח של המסעדה באשדוד הממוקם מתחת למגדלי "k towers" בסמוך לקופיקס ולבנק איגוד בשד' ירושלים.

רוט, חיפאי במקור, נישא בצעירותו להולנדית, עבר לגור בהולנד ופתח את המסעדה ‪&Samhoud Places‬ שזיכתה אותו ב־2 כוכבי מישלן, הדירוג הכי גבוה שישראלי זכה לו, בהמשך התגרש רוט ושב להיות פעיל גם בישראל.

את הרשת הקימו ארבעה חיפאים: ניר עמר, בעלי רשת ההמבורגרים "זסטי", ושותפיו תמיר שמש, רז מנשה וגיל בן־גלים שצירפו גם את מושיק רוט לחבילה.

"מושיק יעניק לנו לגיטימציה כדי שאנשים יאמינו שאפשר להיות איכותי גם ב־8 שקלים", אמר עמר. "הוא לא מפחד לשים את ראשו ואת המוניטין שלו. מלבד הייעוץ, הוא גם יככב בקמפיינים שלנו" אמרו בראיון לידיעות אחרונות.

לדבריו של רוט למוסף ממון, הקונספט הוא לא לדחוף מנות גדולות, ו"מי שרעב מאוד, ישבע משני כריכים". הבשר מסופק לרשת על ידי בלאדי, ויש בה מנות של אווז, אסאדו, אנטרקוט, פרגית, וכן חביתת ירק ומנות צמחוניות. הלחמנייה היא רבועה, תוצרת 'לחם לחם', מקמח לבן או מלא. תוספת כמו בצל מטוגן, ביצה, או פטריות עולה ‭4־1‬ שקלים. צ'יפס או טבעות בצל עולים 8 שקלים, וכך גם שתייה. גזוז הבית עולה 4 שקלים, ויש גם סלט וקינוחים.

צילום: עמוד הפייסבוק של הרשת וישראל אוחיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך