תכירו את מי שגרמה לשחיין האולימפי לכרוע ברך…

נא להכיר: מור זנדהאוז (27), בקרוב הגברת טומרקין, או במילים אחרות, מי שמאורסת לשחיין האולימפי מאשדוד יעקב טומרקין, שהציע לה נישואין לפני כשבועיים ובקרוב תהיה רעייתו, מי הגברת? מה היא עושה? איך הכירו? היכן יתחתנו? ואיך הציע לה יעקב נישואין? וגם מה הסיכוי שיעברו לגור באשדוד? כל הפרטים בפנים

לפני כשבועיים הפתיע השחיין האולימפי מאשדוד יעקב טומרקין, בגדול. הוא הציע נישואין לחברתו בחמש השנים האחרונות, מור זנדהאוז. טומרקין הפתיע את כולם, אולי גם אותה. הוא עשה את זה בצורה הכי רומנטית שניתן, עם נרות וכל שאר האלמנטים, ממש לפי הספר… כרע ברך, שלף טבעת והודיע שבעתיד זנדהאוז תשנה שם משפחה לטומרקין. אז מי זו שמלווה כבר 5 שנים את השחיין שלנו באולימפיאדה, וכנראה תלווה אותו עוד שנים רבות. נעים להכיר, הגברת טומרקין.

מור, מי את… תציגי את עצמך לעיר אשדוד.
"אני בת 27, בעלת תואר משולב בחשבונאות ומנהל עסקים מהבינתחומי, ובימים אלה מסיימת התמחות בראיית חשבון, ככה שבעוד חודש אני כבר רואת חשבון".
שזה טוב, כי מעכשיו יהיה מי שיסדר לו את העניינים הכספיים… במחשבה שנייה, כמה כבר מרוויח שחיין אולימפי, אפילו שעלה לגמר אולימפי.

איך בכלל הכרתם?
"בעברי הייתי שחיינית תחרותית, ואפילו קרה שהיינו יחד במחנה אימונים בסלובניה בסביבות שנת 2003. כלומר, הוא היה בן 11 ואני הייתי בת 13. אבל בפועל הקשר שלנו כבני זוג התחיל דרך הפייסבוק לפני חמש שנים".

זה לכל מי שלא מבין עד כמה הפייסבוק הוא אתר היכרויות ועד כמה הוא משמעותי בחיינו. למור ויעקב זה שינה את החיים.

טומרקין, מסתבר, הוא טיפוס רומנטי. איך אנחנו יודעים? עובדה. תראו איך הוא הציע לה נישואין. אבל גם מור לחשה לו באוזן שהגיע הזמן אחרי 5 שנים. מור: "הוא הציע כמובן הכי רומנטי, עם נרות וארוחה. אבל גם מתאים לאופי של שנינו והיה מדהים וסופר מרגש. ברור שרמזתי לו, מי בעצם לא רומזת? זה היה כבר דיבור בינינו תקופה, ככה שידענו שזה יגיע".

למי שכבר חולם לחתן את השניים בעיר, רק נספר שזה לא יקרה. כמו שזה נראה זה לא יקרה בעיר ובכלל לא בארץ כמו שמור מספרת: "אנחנו בחרנו להתחתן בקפריסין בקרוב, ואנחנו ממש מתרגשים לקראת זה. כרגע עדיין לא יודעים לגבי חתונה בארץ". כשהם יחליטו אנחנו נהיה הראשונים לספר לכם… בינתיים אין תאריך לחתונה, אבל לדעתנו זה יקרה מוקדם מהצפוי. בוא נגיד בתחילת 2018.

זנדהאוז כבר כאמור 5 שנים עם יעקב טומרקין. היא מכירה את החיים עם ספורטאי ועוד אולימפי. הוא יוצא להרבה תחרויות ומחנות אימונים בחו"ל והיא נשארת בארץ, לא פשוט בכלל. עכשיו היא תישאר כגברת טומרקין, אבל עדיין מידי פעם לבד: "חיים לא פשוטים בעיקר בגלל עניין המרחק, שאר הדברים הם מאוד שוליים מבחינתי. למדנו לחיות ככה, להתחשב אחד ברצונות השני. אם זה מחנה אימונים אנחנו משתדלים שזה יהיה עד כחודש כי זה מתחיל להיות קשה לשנינו מעבר… מתגעגעים".

אנחנו מקשים ושואלים אולי עכשיו הוא יביא מדליה. כי עד עתה הגיע לגמר באולימפיאדה, אבל לא הגיע לדוכן המנצחים, ואולי כגבר נשוי ישתנה המזל. אולי החלום שלו יתגשם. אבל את מור זה לא כזה מעניין, מבחינתה היא אומרת מאוד בפשטות: "הוא האלוף שלי. עם מדליה או בלי מדליה, אני מעריצה אותו, לא משנה מה, איך וכמה. הוא מרגש אותי בכל מצב".

יש לנו שאלה חשובה, שאלה שבוודאי תעניין לא מעט בעיר. מה הסיכוי שתעברו לגור באשדוד?
"אנחנו גרים כרגע בגליל ים, שזה קיבוץ סמוך להרצליה ומאוד כיף וטוב לנו. אולי בעתיד". אחרי שהבנו שזה לא יקרה בקרוב ונראה כי ייקח זמן אם בכלל יעברו לכאן, המשכנו להקשות.

מור, עד כמה את מכירה את אשדוד?
"אני מכירה את אשדוד באופן יחסי, יצא לנו לטייל ולהסתובב בה הרבה פעמים, אני משתדלת להגיע לבקר בסופי השבוע את המשפחה של יעקב. מקום מועדף כנראה הוא החוף באשדוד".

לפני שניפרד יש לנו כאן נוהל לשאול מה לברך אותך. אז נשאל מה לברך אתכם?
"אני מאחלת לו את כל האושר והטוב שיש, אני בטוחה בו ויודעת שהוא יעשה הכל כדי להגשים את השאיפות והמטרות שלו. אני תמיד אהיה בשבילו, לתמוך לעודד ולאהוב. הוא יודע שאני אוהבת אותו יותר מהכל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך