השמות של ז'אן ואוליאל פרץ עשויים לעניין את מ.ס

מ.ס אשדוד מחפש חיזוק ויתכן כי יוצאי מכבי ת"א עשויים לעניין את אשדוד. השחקנים קיבלו שני ימי חופש בגלל שהמשחק מול בית"ר הוא ביום ראשון.
השמות של ז'אן ואוליאל פרץ עשויים לעניין את מ.ס
אוליאל פרץ (תמונה: האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מ.ס אשדוד חושבת על המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים ביום ראשון (20.15, איצטדיון הי"א), אבל חושבת גם על חלון העברות בינואר, שמתקרב.

שני שמות לפחות יכולים לעניין בשלב הראשוני את הקבוצה. המדובר בדור ז'אן ואוליאל פרץ. את השניים מכירים המאמן עמיר תורג'מן והעוזר ארז בלפר גם ממכבי ת"א וגם מבית"ר ת"א רמלה.

בעוד לגבי ז'אן זה קשור לא מעט גם במכבי ת"א שמשאילה אותו לרמלה וגם לבית"ר רמלה עצמה, יתכן שזה יהיה קשה יותר. לגבי אוליאל פרץ, הרי שהשחקן המוכשר לא נקלט בבני יהודה ולא מקבל דקות משחק ויתכן מאוד שהוא עשוי להגיע לקבוצה.

שחקני אשדוד זכו ליומיים מנוחה. המשחק מול בית"ר הוא בראשון כאמור ולכן רוצים בקבוצה שינוחו. לא מעט שחקנים סובלים מפציעות ולא רוצים להוסיף למצבת הפצועים עוד שחקנים. מי שיחסרו מול בית"ר ירושלים בשל פציעה הם טום מונד, רועי בקל, חן עזריאל ומשה אוחיון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך