בת מצווה בהפתעה לילדה ממשפחה במצוקה

שמעון בן שמעון, מגמ"ח חסדי מאור, הצליח להפתיע ילדה ממשפחה במצוקה בעיר, שחלמה על בת מצווה. האירוע התקיים בבית הכנסת "הריף" ברובע ט'. בן שמעון: "יש הרבה אנשים יקרים שעזרו לנו לגרום לילדה לשמוח".
בת מצווה בהפתעה לילדה ממשפחה במצוקה
בית הכנסות הוכן לארוע

שמעון בן שמעון, מגמ"ח חסדי מאור, הצליח להפתיע ילדה ממשפחה במצוקה בעיר, אשר רצתה לערוך בת מצווה והבינה שבגלל מצבה הכלכלי לא תוכל לעשות זאת, וערך לה חגיגית בת מצווה מלאה עם מוזמנים די. ג'יי וכל מה שצריכה ילדה לבת המצווה שלה.

הכל החל כשהאם פנתה לשמעון בן שמעון וביקשה את עזרתו. המדובר במשפחה מרובת ילדים שלא יכול הייתה להרשות לעצמה את האירוע. בן שמעון הגיע לבית ושוחח עם האם. האם סיפרה לו על מצוקת הילדה שרוצה בת מצווה, אולם לא יכול לערוך אותה, היא גם סיפרה כי הילדה מבקשת בכל ליבה במיוחד מאחר וחברותיה חגגו.

בן שמעון החליט לעזור. הוא פנה לכמה חבריו שיכולים לעזור, ארגן את בית הכנסת "הריף", ברובע ט', קישט אותו ואת השולחנות שהוכנו במיוחד לאירוע, הביא קייטרינג, די'גיי ואפילו הביא שרשרת וצמיד מתנה לילדה המאושרת. הילדה הגיעה עם הוריה ולא ידעה כלל מה צפוי לה. לא ידעה על סדר הגודל. האושר של הנוכחים היה גדול כשראו את האושר של הילדה המופתעת.

לאירוע הגיעו בני משפחה ושכנים קרובים, חברים של הילדה ועוד אנשים שרצו לשמח אותה. בן שמעון: " יש הרבה אנשים יקרים שעזרו לנו לגרום לילדה לשמוח ולערוך בת מצווה כמו כל ילדה אחרת בת גילה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך