גולשים מאשדוד הצילו ילדים מטביעה בים

הילדים התהפכו עם הקייאקים ביציאה מהמרינה ונסחפו לים הסוער. אחד הגולשים האחרים קובי כרמונה, שראה את הארוע ועזר מהחוף בהכוונה, פירסם פוסט בפייסבוק: "אז גולשי גלים מאשדוד הוכחתם לי היום שאתם אלופים אחד אחד אני מודה לכם ובטוח שגם הילדים שהצלתם את חייהם אסירי תודה".
גולשים מאשדוד הצילו ילדים מטביעה בים

אסון נמנע היום בים הסוער. קבוצה מגולשי אשדוד שגלשה בים, הצילה מטביעה ילדים שחתרו עם הקייאקים שלהם והתהפכו באזור המרינה. הפעולה המהירה של הגולשים הצילה את חייהם. אחד הגולשים האחרים, קובי כרמונה, שצפה בארוע מהחוף וסייע משם בהכוונה, העלה פוסט לפייסבוק

3-dots-h
הפוסט של כרמונה: "אני רוצה להגיד מילה טובה לגולשים התותחים מאשדוד שהצילו היום מספר ילדים חסרי אונים שהתהפכו עם הקייאקים ביציאה מהמרינה ונסחפו לקצה של השובר בים גבוה ומסוכן מאוד כל הגולשים נתנו את כל כוחם לחילוץ המסובך הזה והתוצאה הסופית שכל הילדים חולצו והגיעו בשלום לחוף מבטחים אמנם קצת מבוהלים אבל בריאים ושלמים.
כשהגעתי לחוף ראיתי מספר קייאקים מפוזרים במים ומיד הבנתי שמשהו השתבש במים מיד רצנו על השובר אני ושוקי הצלם לראות מה מתרחש ראיתי גולשים שמנסים לעזור לילדים לצאת לחוף נגד הזרם ללא הצלחה הסתכלתי על כיוון הזרם ושרקתי להם תוך כדי סימון עם הידיים שיתקרבו לכיוון הזרם החוזר שצמוד לשובר ויחתרו למעלה לכיוון הכניסה של המרינה כי משם הסירה הייתה יכולה לחלץ אותם ולשמחתי הם שמעו להכוונה שלי והאירוע הסתיים במהרה.
אז גולשי גלים מאשדוד הוכחתם לי היום שאתם אלופים אחד אחד אני מודה לכם ובטוח שגם הילדים שהצלתם את חייהם אסירי תודה שאפו ענק וביג לייק"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך