נורדאו 24 זה הבית של הבשרים והיין

מסעדת נורדאו 24, הממוקמת באותו הרחוב והמספר בעיר, היא מסעדת שף שמביאה קונספט אחר, נגיעה ממסעדות הלופטים ניו יורק. בית של בשרים מיושנים ויין באווירה אישית, בסגנון אחר וכן בסטייל אחר, המסעדה עובדת על נתחים מובחרים של בשר מיושן ודגים מיוחדים. השף מוטי סוויסה: "שהלקוח יאהב את הבילוי דרך האוכל". האחים קורל ורון ברבי, השותפים גם הם במסעדה, מוסיפים את התשוקה שלהם והדרייב שלהם למקום
נורדאו 24 זה הבית של הבשרים והיין

המשפט שאומר השף מוטי סוויסה מלמד הרבה על המקום: "אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יאהבו את הבילוי דרך האוכל". ככה רואים בנורדאו 24 את האני מאמין של המקום. לתת סגנון אחר, לתת משהו שהוא אקסטרה, משהו שלא תמצאו בכל מסעדה. אוכל שאינו רק אוכל, שהוא גם אווירה – בילוי.

שלושה שותפים חברו לנורדאו 24, מסעדת שף בשרית. השף מוטי סוויסה עם 15 שנות ניסיון בעסקי המסעדנות, רון ברבי וקורל ברבי. מקום שעושים בו הרבה כבוד לבשר וליין. שני מרכיבים שמהווים את הבסיס למסעדה, שלקחה השראה ממסעדות לופט בניו יורק. החשיבות היא על האווירה החמה שהמקום מספק ללקוחות שלו. כמו שאומר אחד השותפים רון: "יש פה אווירה חמה. אין אחד שלא מסתכל על המקום ואומר "זה זה…".

רון הוא אחד משניים. הוא ביחד עם אחותו. האחים רון וקורל ברבי הצעירים, נכנסו לעסק אף הם מתוך התשוקה לאוכל ולשירות. השניים מוסיפים את הדרייב שלהם למקום. כשרון מדבר על האווירה, יש לשניים חלק חשוב גם בשירות וגם במנה שהלקוח מקבל בסופו של דבר. כשרון אומר שהלקוח אומר "זה זה", בדיוק לשם הוא רוצה להביא את המקום המצליח, יחד עם אחותו קורל והשף מוטי סוויסה.

הסיפור הוא הבילוי, ההנאה שהלקוח מקבל במקום. לא רק לאכול וללכת. במסעדה יש תפריט בשרים מיושן רחב, ולא פחות רחב הוא גם היצע של היין. המדובר בנתחים מובחרים של בשר מיושן שמוצעים ללקוחות ובמקום גם קצביה. גם דגים יש בנורדאו 24, כמו סלמון וטונה אדומה. המובחר ביותר.

המנות הראשונות במסעדה משדרות אף הן  את הסגנון של המקום. תמצאו שם קרפצ'ו בקר, סביצ'ה טונה אדומה, סיגר דייגים, יקיטורי קצבים וכרובית קראנץ'.  איכות היא שם הדבר בנורדאו 24. אין אפשרות אחרת. כאן מבינים ש"הסטייל" הוא חלק מהמקום. גם הלקוחות שמגיעים מרגישים את זה.

שף מוטי סוויסה בוגר תדמור, למד 4 שנים. חשוב בעיניו שמי שמתעסק באוכל ידע מה הוא עושה. זה מה שהוא מביא למקום: "אם אתה לא יודע להתעסק בבשר, אל תיגע בו". במילים אחרות, לקוח צריך לדעת שמי שהגיש לו את המנה, ידע בדיוק לתת לו את המקצועיות על הצלחת שלו. את זה מרגישים בטעם. יש הרבה ניסיון הרבה עבודה בבשר שהלקוח יקבל. על כך הדגש במקום.

גם הצוות במקום מודע לרצון לתת ללקוח את מה שהוא לא מקבל במקום אחר. המלצרים מדברים אל הלקוח כחלק מהמקום. כי ככה זה במקום ששם דגש על הביתיות. מבינים שם שאוכל הוא דבר חשוב, אבל לא פחות ממנו הוא ההרגשה של הלקוח. על זה לא מוותרים בנורדאו 24.

נורדאו 24, אשדוד. המקום כשר ואינו פעיל בשבת. יש טייק אווי, שעות פתיחה א-ה 17.00- עד אחרון הלקוחות. מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת. טלפון: 050-999-0946

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך