כך מפתים בתי החולים את היולדות מאשדוד

בתי החולים הסמוכים לאשדוד שנהנו עד כה ממאות יולדות בשנה מהעיר, עדיין לא מוותרים על היולדות בגלל המענק שהם מקבלים מהמדינה, ומהם מנסים לשדל אותם בכל דרך אפשרית

הסכומים הגבוהים אותם מקבלים בתי החולים מהמדינה על כל יולדת שעוברת את תהליך הלידה אצלהם, גורמת למלחמה על כל יולדת, ובעיקר על היולדות החרדיות שכן במגזר הזה כמות היולדות גבוהה יותר.

מאז נפתח בית החולים אסותא באשדוד, העדיפו נשות העיר ללדת בבית החולים החדש והמתקדם, אלא שבתי החולים שזכו למאות ואף אלפי יולדות בשנה מהעיר אשדוד לא התכוונו להניח למציאות הזו.

תחילה היה זה בית החולים ברזילאי שהחליט לפרסם הודעות לעיתונות על לידות של תושבות העיר יחד עם תמונות שלהן מיד עם פתיחת חדרי הלידה באשדוד, יועצי התקשורת של ביה"ח ביקשו פעם אחר פעם מכלי התקשורת לפרסם את התיעוד, זאת על מנת להראות שהאשדודיות עדיין באות ללדת בבית החולים באשקלון.

לאחר מכן הגיע תורו של ביה"ח לניאדו בנתניה, שזכה בימים עברו להנות מיולדות חרדיות רבות, בלניאדו החליטו לצאת במסע פרסום נרחב במקומונים החרדים במשך שבועות ארוכים, זאת כדי להמשיך ולהנות מביקור של תושבות העיר בביה"ח מהשרון.

מי שלקח את זה צעד אחד יותר מדי היה בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, שזכה במשך שנים ארוכות להנות מהנתח הכבד של היולדות החרדיות בעיר, ובעצם רוב היולדות החרדיות היו מגיעות לשם עד שנפתח בית החולים באשדוד.

במעייני הישועה החליטו לנסות ולפתות את היולדות מהעיר להגיע דווקא אליהם, הם פרסמו ע"י גוף שלישי שנקרא 'נשות מעייני הישועה' מודעה בעיתון החרדי באשדוד של נכתב כי כל יולדת שתגיע לביה"ח בבני ברק תזכה בתלושי קניה ברשת 'יש חסד' על סך של 400 שקלים, בתוספת לכך מי שתלד בחודשים הקרובים בביה"ח תכנס להגרחה על 3 עגלות יוקרתיות בשווי 4,000 שקלים, זאת כאמור בכדי לקבל חזרה חלק מהיולדות החרדיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך