"הכנופיה הקלומביאנית" שדדה ועקצה קשישים באשדוד

שבעה אזרחי קולומביה ואזרח מקסיקני אחד נעצרו ע"י ימ"ר תל אביב שעקב אחריהם במשך זמן רב לאחר ששדדו והונו קשישים מתוכם קשישים ומבוגרים מרובע א' ורובע ו' שמשכו כסף בבנקים
"הכנופיה הקלומביאנית" שדדה ועקצה קשישים באשדוד

לפני מספר ימים נעצרו שבעה אזרחי קולומביה ואזרח מקסיקו שהגיעו לארץ כתיירים, בחשד שביצעו מעשי שוד באופן שיטתי תוך ניצול קשישים ומבוגרים, וגנבו סכומים של מאות אלפי שקלים בין הייתר בעיר אשדוד.

על פי מידע שהגיע למערכת אתר 'אשדוד אונליין' הכנופיה המסוכנת שהתה באשדוד מספר ימים בהם פעלה ברובעים הוותיקים, שם על פי החשד הונו קשישים ומבוגרים שיצאו מבנקים ברובע א' ורובע ו' וגנבו מהם סכומי כסף גדולים.

כל העת הכנופיה זכתה למעקב נרחב גם בעיר אשדוד, אך המעצר של השמונה התבצע בגזרת מרחב דן, שם היה מקור העוקץ של הקולומביאנים ושם שכרו דירה עד שנתפסו ע"י המשטרה.

צילומי מצלמות אבטחה חשפו את שיטת הפעולה של החשודים, שזכו לכינוי "הכנופיה הקלומביאנית", וסייעו להפלילם.

על פי משטרת אשדוד תלונה לא התקבלה בתחנת המשטרה עיר, אך יתכן מאוד שימ"ר תל אביב שהיה אחראי על מעצרם ביצע מעקב נרחב גם אחרי מקרי השוד בעיר אשדוד, והוא יגיע לנעקצים שהונו חלקם בידיעה וחלקם במרמה.

לאחר מספר הארכות מעצר, הוגשה אתמול הצהרת תובע נגד חברי הכנופיה, לקראת הגשת כתבי אישום נגדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך