יריבה ותיקה תוצאה מפתיעה

אליצור רמלה, היריבה הותיקה של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, הפתיעה את הליגה כשניצחה את אשדוד, באשדוד 79:71. רמלה חזרה אחרי שנתיים פירוק והניצחון על אשדוד הוא לאחר 3 וחצי שנים שלא ניצחה אותה. לאשדוד כבר 2 הפסדים ב-6 משחקים. במחזור הבא היא תצא למשחק חוץ מול רמת חן.
יריבה ותיקה תוצאה מפתיעה

3 וחצי שנים לא ניצחה אליצור רמלה את אשדוד. בשנתיים האחרונות היריבה הותיקה של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, שנאבקה איתה תמיד על כל התארים, לא יכולה הייתה לעשות זאת כי היא הייתה בפירוק, פשוט לא הייתה קבוצה. במשחק הכל כך סמלי הזה, לאחר חזרת רמלה לליגה, במשחק הראשון בין שתיהן העונה, היא ניצחה והפתיעה את הליגה בניצחון באשדוד 71:79.

אומנם השיפוט לא היה טוב, אבל אשדוד צריכה לבוא לעצמה בטענות. אשדוד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד בבית. היא איבדה אולי את כח ההרתעה שלה. עובדה, אשדוד רושמת שני הפסדים מתוך 6 משחקים ושני ההפסדים הם בבית. זה לא יכול לקרות לקבוצה שרוצה לקחת אתכל התארים ומשחקות בה ללא ספק הזרות הטובות בליגה.

הרבע הראשון עוד היה צמוד ואשדוד הובילה 9:10. אבל 6 נקודות בכל הרבע השני מול 16 של רמלה סידרו לה יתרון 24:16. יתרון מפתיע. אשדוד רדפה אחרי רמלה ואפילו הובילה 46:41 במהלך הרבע השלישי, אבל רמלה ידעה לנצל את כל הטעויות של אשדוד עלתה ליתרון בסוף הרבע השלישי 50:52 ועד לסיום גם הגדילה אותו עד 79:71.במחזור הבא מפגש מול רמתן חן, סגניתה, בחוץ. לשתי הקבוצות שני הפסדים, מי תרשום את השלישי?

קלעו לאשדוד: הייז 29, ג'קסון 19, פרסלי 7, הופקינס 6, לויצקי ובן נון 5 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך