"אחי, רק עכשיו אל תלך לי"

באוגוסט 2012 נפטר החייל יוני בן ישי בתאונת אימונים. מאז ניסו אחיו זיו וחברו הקרוב של יוני, אסף בוסקילה, לכתוב שיר להנציח את זכרו, רק עתה הבשילו המאמצים לשיר מלחן של דניאל חן (שגם יבצע אותו). השיר "אחי רק אל תלך לי עכשיו", ייצא בקרוב גם כסינגל וגם ביוטיוב, בוסקילה: "עם השנים הצלחנו למצוא את המילים"
"אחי, רק עכשיו אל תלך לי"

לפני 5 שנים יוני בן ישי נפטר בתאונת אימונים חמורה ברמת הגולן. בן ישי, לוחם בחטיבת גולני, נדרס על ידי טנק במהלך תרגיל שנערך במסגרת קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים ברמת הגולן. הוא נפצע באורח אנוש, ומסוק של חיל האוויר פינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. יוני נאבק על חייו שלושה ימים אך לבסוף נפטר לצער כולם.

בעיתונות אז נכתב: "מחקירה ראשונה עולה כי לוחמי חטיבת גולני וטנקים של חטיבה 188, שהתאמנו באזור שבין יהודיה למחנה גולן, הבחינו בטנק פוגע בחייל. על פי עדות חיילים שהיו במקום, חבריו של החייל שנדרס מהכלי המשוריין זעקו לעבר המפקדים, והתריעו באזניהם כי הטנק פגע בו והמשיך בנסיעה".

עבור מי שלא הכיר את יוני שרצה להתקדם מאו בצבא, לא הכיר את העולם המלא שהוא היה. חבריו הקרובים הכירו את הבחור החייכן שהיה עם החלומות הגדולים, בהן להתקדם בצבא. אחיו זיו וחברו הקרוב אסף בוסקילה, חיפשו דרך לבטא את מי שהיה ואת געגועיהם אליו. הם רצו להוציא את מה שבתוכם בעזרת מילים וידעו ששיר זו הדרך. עכשיו 5 שנים לאחר נפילתו הם עומדים לפרסם שיר על יוני. השיר נקרא "אחי רק אל תלך לי עכשיו". השיר יצא בגרסת סינגל וביוטיוב, כנראה בתחילת השנה. את השיר הלחין דניאל חן והוא גם יבצע אותו.

בוסקילה, שלמד עם יוני בישיבת "נווה הרצוג", מספר: "האמת שהרבה זמן רצינו לכתוב עליו שיר. עם השנים הצלחנו למצוא את המילים. דניאל חן התחבר לשיר מהנשמה, ולכן החלטנו לתת לו את הזכות לשיר את זה. עכשיו אנחנו מתכננים גם קליפ בקרוב ליוטיוב. החשוב הוא להנציח את יוני".

מילות השיר

בית 1:
בין חלום למציאות, אני מתגעגע.
כל שנייה, כל דקה, אני שוב משתגע.
בין העצב לדמעות, יום בהיר ליום אפל.
אני מתבלבל, והכי קשה עכשיו, זה שנותר לי לעכל.
כל האנשים, המקומות, שהיו תלויים בך.
עברו לריקנות כזו, מזכירים לי רק אותך.
עוד עיתון עוד כתבה, טנק ששוב מחליד.
בין כתבות רוצה לברוח, הפצע לא מגליד.

פיזמון:
אחי, אני בוכה על קברך ושואל.
האם אתה מלמעלה מסתכל?
אחי תן בי הכח , לזכור אותך אחי.
רק עכשיו בבקשה אל תלך לי.

בית 2:
בין השירים אותם שמעת, לאוכל שאהבת.
שבת עם כל המשפחה, ולרגע שצחקת.
הקושי בלהתמודד, והתחושה של לאבד.
אני נלחם בלהמשיך, אחרת זה כבד.
תמונות מהמסע שלך רצות, עומדת הכומתה.
לוגו של העץ המפורסם, עם דמעה שהתייבשה.
כל חיוך וכל מבט, הריח בבגדים.
נצרב לתוך הלב שלי, ששואל איך ממשיכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך