תושבים מדווחים: רעידת אדמה הורגשה באשדוד

מחיפה ועד באר שבע: גולשים דיווחו על רעידת אדמה שהורגשה בערים רבות לקראת השעה 20:20
תושבים מדווחים: רעידת אדמה הורגשה באשדוד

תושבים רבים מכל רחבי הארץ מדווחים הערב (יום א') על רעידת אדמה שהורגשה בערים שונות ברחבי הארץ. גולשים דיווחו כי הרעידה הורגשה בין היתר בתל אביב, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקווה, יבנה, רחובות. וכן גם בערי הדרום – אשקלון, אשדוד, באר שבע ואופקים, ובחיפה הצפונית דיווחו גולשים על רעידה קלה.

לעומת זאת באשדוד והסביבה הדיווחים סותרים, ישנם הטוענים לרעידת אדמה קלה, ויש כאלה שכלל לא הרגישו.

תושבת העיר שפנתה אלינו באמצעות הפייסבוק סיפרה כי היא גרה בקומה 18 באחד המגדלים בדרום העיר "הרגשתי את כל הבית זז, זה לא היה משמעותי וחזק אבל בכל זאת פחדתי פחד מוות, זה לא צפוי פתאום לראות לחמש שניות את הכדים בבית זזים".

דיווחים שמגיעים בשעה זו ממרכז הארץ מספרים על אנשים שברחו מבניינים שם הורגשה הרעידה בחוזקה, דיווח נוסף בהמשך במידת הצורך.

עדכון – ממד"א מוקד ארצי נמסר: בדקות האחרונות ככל הנראה הורגשה רעידת אדמה במס מוקדים בארץ: פיקוד העורף מדווח ככל הנראה אירועים בחדרה, ת"א, רחובות. שיחות 101 בודדות התקבלו בערים נתניה ועכו. בשלב זה לא דווח על פגיעה במבנים ולא דווח על נפגעים.

צילום תמונה: ארכיון פיקוד העורף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך