מכבי אשדוד דרסה את גליל/גלבוע

משחק חד צדדי שוחק הערב באשדוד, כשמכבי המקומית פגשה את גליל/גלבוע למשחק שהיה אמור להיות קרב הישרדות אך הסתיים בהשפלה אדירה של גליל גלבוע, מכבי אשדוד קרובה מאוד להשאר בליגה הבכירה לעוד עונה.

זה היה צריך להיות משחק העונה של מכבי אשדוד נגד יריבתה לתחתית הפועל גלבוע/גליל עליון, וכשמבכי אשדוד עלו למשחק הכל כך חשוב, הם לא ציפו שהמשחק יהיה חד צדדי לחלוטין ויסתיים בתוצאה אדירה של 76:99 על גליל/גלבוע. המסע המופלא של חניכיו של צביקה שרף להשארות בליגה מתקרב לסיומו הטוב והיא כרגע בפער של 2 נקודות על סוגרת הטבלה גליל/גלבוע.

משריקת הפתיחה, היתה רק קבוצה על הפרקט, וזאת היתה מכבי אשדוד, ששלטה בכל רגע במשחק ופירקה בקלות רבה מדי את ההגנה הרעועה של גליל/גלבוע שביכולת שהציגה היום הירידה לליגה השניה היא רק עניין של זמן. החניכים של צביקה שרף ברחו בקלות ליריבה ובשיא המשחק התוצאה עמדה על פער של 34 נקודות. הרבע הרביעי היה 10 דקות ארוכות של גארבג' טיים כשחקני גליל/גלבוע רק רצו לשמוע את שריקת הסיום שתשים קץ לסיוט . המשחק הסתיים בתוצאה המדימה של 76:99 למכבי אשדוד.

קלעו לאשדוד: ג'יימס ננאלי 21 נקודות, דונל טיילור 18, איוון אסקה (9 ריב') וג'רמיין הול 15 כ"א, צ'רלס תומאס 13, זאק רוזן ורם אליאספור 5 כ"א, יוסי סיידוף 3, אבי בן שימול (8 אס') ונועם לייש 2 כ"א.

קלעו לגלבוע: אלכס יאנג 14 נקודות, עודד ברנדווין 12, מרכוס לואיס 11, סטנלי בורל ורפי מנקו 10 כ"א, איתי שגב ודמון ברוקס 5 כ"א, חואקין שוכמן 3, נמרוד טישמן, דן אביב ושי זלץ 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך