האיש שבא לסדר לכם את המשכנתא

אחרי עשר שנות ניסיון בעולם הבנקאות, מרטין בוקסדורף יצא לעצמאות והוא מציע את שירותיו כיועץ משכנתאות עצמאי, שיכול לפתור כל בעיה במשכנתא שלכם. אם אתם עומדים לפני משכנתא ונתקלים בבעיות כלשהן או רוצים לחסוך בריביות, מרטין זה האיש בשבילכם
האיש שבא לסדר לכם את המשכנתא

שוק היועצים העצמאיים הולך וצובר תאוצה בישראל, בדיוק כמו שמקובל בארצות הברית. היום כבר שלושים אחוז ממבקשי המשכנתאות הצהירו שהם נעזרים ביועץ משכנתאות, שמטרתו היא להקל ולהוזיל את התהליך הארוך והקשה הזה. אחד מהם הוא מרטין בוקסדורף.

אז מרטין, למה רוכשי דירות צריכים אותך?
"למעשה היתרון הכי גדול שלי הוא פיתרון בעיות במשכנתא, כלומר אנשים שמגיעים לרכישת הדירה או הנכס שלהם ומבינים או חושבים שיש או עלולה לצוץ איזה שהיא בעיה שתקשה על קבלת המשכנתא, אז כאן אני נכנס לתמונה בדיוק. אני יודע להגיע ללקוח, לקחת ממנו את המסמכים וללכת לבנקים שאני עובד מולם כדי לפתור את הבעיות שעולות. הניסיון והקשרים שלי שהם מאוד ארוכים, מראים ומעידים על כך שאני מצליח לפתור את מרבית הבעיות שצצות אצל רוכשי דירות פוטנציאלים, ולהביא אותם בסוף לחתום על המשכנתא. כמובן שיש עוד הרבה יתרונות שאני יכול לנצל לטובת הלקוחות שלי, דברים כמו שיפור תנאי המשכנתא, שיפור ריביות המשכנתא ועוד הרבה מאוד דברים שבהם אני יכול לעזור ללקוחות שלי".

מה קורה עם ריביות המשכנתא היום?
"במילה אחת: הריבית נמצאת בעלייה. בהרחבה יותר: המצב הוא כזה שבשנים 2012 עד 2016 היו ריביות מאוד נמוכות, דבר שכבר לא ניתן להשיג היום, ולצערי אנשים שמישהו מהמשפחה שלהם לקח משכנתא לפני כמה שנים, מאוכזבים היום שהם לא מסוגלים לקבל עסקה באותה רמה או אפילו קרוב לזה. מצד שני, המצב יהיה רק פחות טוב, כך שאין ממש למה לחכות, מי שיכול לקנות דירה היום, אין לו טעם לחכות, מהסיבה הפשוטה שהמצב לא הולך להשתפר. ואת זה פשוט צריך להבין, אנחנו היום בסביבה של ריביות עולות. מה שזה אומר במילים פשוטות, שדירה אשר עולה היום נניח מיליון וחצי שקלים, עוד שנה גם אם המחיר לא ישתנה, בגלל עליות הריבית היא תעלה עוד 5 אחוז יותר".

איך אתה רואה את "מחיר למשתכן"?
"אני חייב להגיד שאני לא אוהד גדול, הסיבה שהיא 'מחיר למשתכן' מתאים בעיקר לזוגות צעירים או רווקים ללא דירה, אשר אין להם דרך להשיג הון עצמי. מי שכן מסוגל לגרד את ההון העצמי, רצוי מאוד שיבדוק אלטרנטיבות אחרות שיכולות להיות יותר זולות. הרי מה בעצם קורה ב'מחיר למשתכן'? כל מי שזכה למשל במכרזים האחרונים בגדרה, התקשר לקבלן וגילה שאין אפילו תוכניות בנייה. כלומר יעברו עוד 5 שנים לפחות עד שיהיה איזה שהוא בית שם. בחמש שנים הללו, האנשים צריכים לגור בדירה שכורה, לשלם הרבה מאוד כסף ולהפסיד אלטרנטיבות אחרות, שאולי יכולות לצוץ. דבר נוסף הוא שיצא לי לראות כמה פרויקטים של 'מחיר למשתכן', ורמת הגימור הייתה מאוד נמוכה. החשש שלי הוא שיתחלף שר בממשלה וכל הפרויקט הזה ירד מהפרק. אני באמת מאחל בהצלחה לכל מי שהולך לחכות 5 שנים לדירה שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך