שימו לב מהפך צפוי במזג האוויר בשבת

שלא תגידו שלא אמרנו. בשישי עוד יהיה חם מהרגיל, אבל למחרת בשבת צפוי מזג האוויר להשתנות. ביום האחרון של שעון הקיץ עשויים לרדת גשמים חזקים ואולי גם ברד.
שימו לב מהפך צפוי במזג האוויר בשבת

תתכונו. בשבת מזג האוויר עשוי להשתנות. כמו שזה נראה על פי השירות המטאורולגי, צפויים לנו גשמים ואולי אפילו גם ברד. אז תהיו מוכנים.

בשישי עדיין יהיה חם מהרגיל ויבש ובשעות אחר הצהריים ינשבו לאורך מישור החוף רוחות ערות. אבל למחרת העננים יתרבו, יירד גשם מקומי ותחול ירידה ניכרת בטמפרטורות. בדרום הארץ ובמזרחה קיים חשש לשיטפונות. בשעות אחר הצהריים הגשמים ייחלשו ויתמעטו בעיקר במרכז הארץ ובדרומה.

מהשירות המטאורולגי נמסר כי : "בשבת צפוי שינוי חד, מהפך במזג האוויר. יגיע לארץ מזג אוויר קר יותר, העננים יתרבו וצפויים לרדת גשמים מקומיים בתפרוסת בכל חלקי הארץ. קיימת אפשרות לגשמים מקומיים חזקים שילוו משעות הבוקר בסופות רעמים, ברד ומשבי רוח חזקים. צפויים גם גשמים בדרום הארץ ומכאן החשש לשיטפונות".

ביום ראשון, היום הראשון של שעון החורף, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן וייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה ותחול התקררות נוספת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך