לגרינברג ואשדוד אופציית יציאה בקיץ

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה מאוד מרוצים מהמאמן בראד גרינברג. הניצחון 90:61 על מכבי חיפה העלה את מניותיו. גרינברג ואשדוד מסתבר חתמו לעונה פלוס עונה כשלשני הצדדים אפשרות יציאה בקיץ. היו"ר קיקוז: "אני מאוד מרוצה ממנו".
אדם אריאל: "יש לקבוצה שלנו פוטנציאל גדול"
"רוצה שנשחק חזק". גרינברג

הניצחון הגדול על מכבי חיפה 61:90, גרם לאווירת אופטימיות רבה במכבי אשדוד/באר טוביה. בקבוצה מכוונים  השנה לפלייאוף עליון ובשני המשחקים שנערכו, מול גלבוע/גליל (הפסידו רק בהארכה) ומול מכבי חיפה, התקווה להגיע לשם, הפכה לממשית.

מי שמניותיו בעלייה הוא המאמן בראד גרינברג. גרינברג הגיע לאשדוד כמאמן שזכה באליפות, עם מכבי חיפה ובקבוצה האמינו שהוא יכול להביאם להשגים העונה. כרגע זה נראה טוב מאוד.

"לאשדוד אונליין" נודע כי גרינברג חתום לעונה אחת ועוד עונה כאופציה. אבל יש גם סעיף לפיו בקיץ יוכלו שני הצדדים להודיע על סיום העבודה מעט לפני סיום העונה ויוכלו להפרד מהחוזה. זה לא נראה כרגע שזה יקרה, אבל האופצייה קיימת.

יו"ר הקבוצה מאיר קיקוז אמר: "היה ניצחון יפה על חיפה. זה מעיד על אופי ורצון. אני מודה לקהל על העידוד המדהים. עכשיו הזמן להנות ומחר להתחיל להתכונן למשחק הקשה בשני מול ראשל"צ. אני מאוד מרוצה מגרינברג שמשרה רוגע ואמונה בשחקנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך