"אי אפשר אפילו להריח את האוכל הזה, בוודאי שלא לאכול אותו"

הורים מתלוננים: האוכל בחלק מהצהרונים שמגיע לילדים הוא לא אכיל עם ריח נורא, נפתחה קבוצת וואטסאפ של הורים בעניין. הורי צהרון ביה"ס "רבין" שלחו מכתב לחברה העירונית האחראית על הצהרונים ובין היתר נכתב: "האוכל המוגש לילדנו בצהרון אינו ראוי למאכל. אנו פונים אליכם לבדוק את איכות המזון", אחת האמהות: "הבטיחו לנו בחברה העירונית לבדוק את זה"
"אי אפשר אפילו להריח את האוכל הזה, בוודאי שלא לאכול אותו"

"הילד שלי אומר לי, אמא אי אפשר אפילו להריח את האוכל", כך סיפרה אמא לתלמיד בכיתה ב' הלומד בצהרון בביה"ס "רבין". הטענה של ההורים היא כי האוכל המוגש לילדים בצהרון, שנערך לאחר שעות הלימודים עד השעה 17.00 לערך, על ידי אחת החברות שמספקת את האוכל, אינו ראוי למאכל ומכתב ברוח זו נשלח לחברה העירונית האחראית על הצהרונים ולמתנ"ס דקל אשדוד, שם נערך הצהרון.

במכתב ששיגרו ההורים לכל הנוגעים בדבר צוין בצורה ברורה: "אנו הורים מבית הספר היסודי יצחק רבין וילדנו רשומים לצהרון מתנ"ס דקל, אשר מנוהל על ידי עיריית אשדוד. אנו פונים אליכם בבקשה לבדוק את איכות המזון. ילדנו מתלוננים ללא הפסקה כי האוכל המוגש להם בצהרון אינו ראוי למאכל. לאור האמור לעיל אנו פונים אליכם בבקשה לבצע בדיקה מקיפה בנושא. לאחר שטעמנו בעצמנו מצאנו כי הטופו יבש ללא טעם, הפסטה הייתה מלאה בקטשופ, ורוב האוכל היה מלא במים. ריח האוכל מאוד לא נעים, חמגשיות רבות נזרקות לפח וילדנו נשארים ללא ארוחת צהרים עד 17.00. זה מחייב אותנו כעת לשלוח ארוחה נוספת בתיק. לאור האמור לעיל נודה לכם על ביצוע בירור מעמיק ומיידי בעירוב כל הנוגעים בדבר".

ההורים לא הסתפקו במה שהילדים סיפרו להם, והם הגיעו בעצמם לצהרון. הריחו, טעמו צילמו והבינו מבחינתם את מה שהילדים אומרים להם. אחת האמהות אף צילמה ושלחה את התמונה למספר גורמים. נפתחה גם קבוצת וואטסאפ בעניין ומסתבר כי התמונה חוזרת בכמה וכמה צהרונים, בהם החמגשיות האלה מגיעות. חשוב לציין שאלה טענות ההורים שילדיהם לא אוכלים את האוכל.

אחת האמהות סיפרה כי אומנם האוכל מגיע חם, אבל הילדים ברגע שהם פותחים את החמגשיות, הריח כל כך נורא שלא לדבר על הטעם, וחלק מהילדים אפילו יוצאים מהכיתה כי הם לא יכולים להישאר במצב הזה, שלא לדבר על זה שהם זורקים הכל לפח. הורים רבים החלו כאמור לצייד את ילדיהם בעוד ארוחה, למרות ששילמו על ארוחה בצהרון.

ההורים מקווים כי יהיה טיפול מיידי בכדי לעצור את העניין עכשיו. כרגע הם מסתפקים במכתב ומחכים לראות מה יהיה, אבל יתכן כי יפעלו גם בצורה משפטית. אחת האמהות שוחחה עם אנשי הצהרונים בעירייה והבטיחו לה כי העניין יקבל טיפול מיידי. האם אמרה: "אנחנו מחיכם לראות מה יהיה, הבטיחו שיטפלו. אלה הילדים שלנו, זה חשוב לנו יותר מכל דבר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך