רוצים להביא ילד לעולם ופנו לעזרת תושבי אשדוד

שרון ואיציק בוברמן מחדרה, יכולים להביא ילד בהליך פונדקאות בלבד, לאחר כישלון טיפולי הפוריות שנמשכו 13 שנה. העלות: 220 אלף שקלים שאין להם, הם פתחו "הד סטארט" (גיוס המונים), ועתה נעזרים גם בתושבי אשדוד. הם קיבלו מתנה 10 כרטיסים להופעה של יוחאי ספונדר בעיר בדצמבר, ומציעים אותם למכירה לטובת גיוס הכספים
רוצים להביא ילד לעולם ופנו לעזרת תושבי אשדוד

זה סיפור אנושי מהמעלה הראשונה. זוג הורים שניסה להביא ילד לעולם במשך 13 שנה ולא הצליח, החליט להביא ילד בכל מחיר. הדבר שנותר להם הוא הליך פונדקאות. העלות הגבוהה של 220 אלף שקלים אילצה אותם לפתוח "הד סטארט", גיוס המונים לתרומות. עתה הם מגיעים גם לאשדוד. השניים קיבלו 10 כרטיסים מאמרגנו של יוחאי ספונדר, שיערוך הופעת סטנד-אפ במוצ"ש (30.12.17) בבית "יד לבנים" בעיר. הם פנו לתושבי העיר במטרה למכור את הכרטיסים ולאסוף עוד כספים בדרך להגשמת המטרה שלהם.

כך כתבו שרון ואיציק: "מטרת הפרויקט שלנו היא הליך פונדקאות. עזרו לנו להיות הורים! הקמפיין הזה לא נועד לממן הפקה של תקליט, ספר, אלא נועד למסע להבאת ילד/ה לעולם. עברנו סדרה של טיפולי פוריות שלא צלחו. הטיפולים היו כרוכים בהתמודדויות קשות ואתגרים נפשיים וכלכליים מורכבים, ועכשיו אנחנו ניצבים בפני בחירה גורלית – לווותר על חלומנו או למצוא דרך לממן פונדקאות. אנחנו בחרנו בפונדקאות".

השניים כתבו עוד: "אנחנו זוג בגילאי 39 ו-44, אנחנו נשואים כבר 13 שנים ללא ילדים, אנו רוצים להיות הורים הרבה שנים. אנו מבקשים את עזרתכם בגיוס מימון לפונדקאות, ושנגשים את החלום להפוך לאמא ואבא. מהיום שהתחתנו בשנת 2004 אנו רוצים כל כך ילדים! אנו מבקשים לשתף אתכם ברצוננו הטבעי והאנושי, להקים משפחה לתפארת ולהביא ילד לעולם, במהלכן אנחנו עוברים מסע ארוך, מטלטל, מייגע ועם הרבה דמעות על מנת שיהיה לנו ילד משלנו! 13 שנים של טיפולי פוריות כואבים, מתישים ומתסכלים. אינספור בדיקות, רפואה אלטרנטיבית, מספר הפלות חוזרות, ואפילו ניתוח ברחם לשפר הסיכוי להיכנס להריון. לצד הטיפולים, ישנן תופעות לוואי קשות, ההורמונים הרבים שמשגעים את הגוף, ההתשה והעייפות הנפשית, הציפייה הדרוכה לתשובה חיובית, התפילות האינסופיות, הרצון להתבשר בתוצאה חיובית והאכזבה שחוזרת על עצמה בכל פעם מחדש… ושוב ההתפרקות הבלתי נמנעת…ולאסוף את עצמנו ולא להתייאש, ולנסות שוב כי יותר מהכול אנחנו רוצים להיות הורים".

שרון ואיציק סיכמו ואמרו: "כולם מביאים לעולם ילד ראשון, שני, ואני ובעלי נותרנו מאחור עם הכאב שלנו. כשאני הולכת ברחוב ורואה עגלות עם תינוקות חמודים והלב נצבט, אני אומרת בלב מתי אזכה ללכת ברחוב עם עגלה? אני רק מחכה ללילות האלה ללא שינה, לבכי הזה בבית וכמובן שיהיה לנו שמחה וצחוק ורגעי האושר. אני יודעת כמה יש לי לתת ולהעניק כאמא ומחכה כבר לרגע שאחווה זאת. לאורך כל השנים תמיד קיוויתי באמונה שלמה שבסוף אהיה אמא. נכון להיום, האפשרות היחידה (אחרי שניסינו הכל), העומדת בפני להיות אם ובעלי להיות אב, היא לעבור הליך פונדקאות בליווי משרד מוביל בתחום הפונדקאות. דבר זה מסב לי תקווה ואופטימיות ועם התמיכה שלכם העתיד נראה מבטיח מתמיד.

המשמעות עבורנו היא לקיחת הלוואה לצורך מימון הפונדקאות. מאחר ושלוש עשר שנות טיפולי ההפריה גבו מאיתנו מחיר כלכלי כבד, לא נוכל לעמוד בלקיחת הלוואה נוספת. הליך הפונדקאות הינו הליך מורכב, מתיש ומסועף בפני עצמו, שאנו תקווה ואמונה שנצלח אותו, רק שדבר אחד עומד בינינו ולבין תחילת ההליך והוא סכום לא מבוטל של 220,000 שקל. אנחנו פונים אליכם בזעקה אחרונה, מתפללים ומשוועים לידיים מלאות. תודה רבה לכולכם, בריאות וכל הברכות, אנו מודים לכם מראש אנשים יקרים. כל סכום שתוכלו לתת יתקבל באהבה, בהערכה ובשמחה".

כל שעליכם לעשות הוא לכתוב בגוגל: "עזרו לנו להפוך להורים הפרויקט של שרון ואיציק בוברמן", ומשם תנו ללבכם להמשיך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך