נעצרו 2 חשודים בשוד האלים ברובע א'

חקירה שערכה משטרת ישראל בעקבות אירוע בו נשדד תושב אשדוד, הביאה למעצרם של שני חשודים במעשה, גבר כבן 35 ואשה כבת 39, כבר באותו היום. מעצרם של השניים הוארך בבית המשפט מעת לעת לטובת החקירה והשבוע צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי
נעצרו 2 חשודים בשוד האלים ברובע א'

חוקרי המשטרה פתחו בחקירת המקרה לאחר שבתאריך 21.9.17 התייצב המתלונן בתחנת המשטרה באשדוד ודיווח כי זמן קצר לפני כן נשדד על ידי שניים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. לדבריו, אוים באמצעות סכין על ידי החשוד ואילו החשודה ריססה אותו בגז. החשודים נטלו את ארנקו שהכיל מאות שקלים, מכשירו הסלולרי וזרקו את מפתחות רכבו לצד הדרך.

פעילות חקירתית שהחלה מיד עם קבלת תלונתו הביאה את השוטרים לבצע את מעצרם של צמד החשודים. בחקירתם הראשונית החישו השניים את המיוחס להם וטענו כי שהו כל הלילה בביתו של החשוד. כיומיים לאחר מעצרם, בחקירה נוספת שנערכה, קשרה עצמה החשודה לחשדות המיוחסים לה ואף הובילה את חוקרי המשטרה אל מקום האירוע. לעומתה, החשוד השני המשיך לטעון כי אינו קשור כלל לחשדות המיוחסים על אף ממצאי החקירה שנאספו.

כאמור, בתום פעולות החקירה במשטרה, צפויה השבוע פרקליטות דרום להגיש כנגד השניים כתב אישום על מעשיהם בבית המשפט המחוזי בב"ש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך