אבא, סליחה!

אבא, סליחה. נפלתי. עשיתי דברים שאתה לא רוצה. פגעתי בך. חטאתי. החטאתי. לפעמים ניצחתי אבל גם היצר ניצח בחלק מהקרבות. סליחה, אבא, שלא הייתי חזקה מספיק כדי להכניע אותו בכל פעם שהגיע. סליחה שלא תמיד עשיתי כל מה שביקשת למרות שאתה כל הזמן נותן ונותן...
אישה מתפללת

אבא, סליחה שנתתי ליצר להצליח להפיל אותי לעצבות, שלא שמחתי מספיק! שהרי היצר הרע מחפש את העצבות של אחרי הנפילה יותר מאשר את הנפילה עצמה… סליחה שרדפתי את עצמי כ"כ עד שכבר כאב לי, שלעיתים שכחתי שאני רק בשר ודם ושכל נפילה היא לצורך עלייה. סליחה שלעיתים שכחתי שהכל ממך. נכון, לפני מעשה יש לאדם בחירה אבל אחרי יש רק אמונה שגם זה ממך. סליחה שלא הבנתי שאתה החלטת שכך יהיה ולא אף אחד אחר.

סליחה, אבא, על כל מה שיכולתי לתקן ולא תיקנתי. כל מה שיכולתי לשפר ולא ראיתי שנתת לי את הכוח לעשות את זה. סליחה, אבא, על הכאב העצום שהרגשתי כשנכשלתי… לא הבנתי שגם הכישלון הוא ממך ושהוא לטובתי.

אבא, סליחה שהלכתי אחרי הרגש במקום אחרי הכללים שלך. סליחה שבחרתי בחירות שאומרות: "אני יודעת הכי טוב מה טוב לי…". שהרי אתה יודע הכי טוב. סליחה שחשבתי שעשיתי משהו בכוחות עצמי שהרי הכל שלך. סליחה שלא תמיד הקשבתי לך. שלא תמיד שאלתי מה אתה רוצה שאעשה והחלטתי בלעדיך.

אבא, סליחה. סליחה שלעיתים דמיינתי שאני מלאך ואז כשנפלתי כי אני בנאדם, חשבתי שאני לא מוצלחת, לא שווה כלום. סליחה ששכחתי שאני הבת של המלך, ששכחתי שבאתי לכאן כדי לתקן ושדווקא מהנפילות האלה עולים הכי גבוה שאפשר, שאם הייתי מושלמת כבר לא הייתי כאן. סליחה ששכחתי שאתה נותן לי הזדמנות לתקן. סליחה ששכחתי שזה שיש בי פגמים וחסרונות זה כי אתה בראת אותי ככה ושזה הכי טוב לתיקון הפרטי שלי, סליחה ששכחתי שאתה לא מוותר עליי. סליחה ששכחתי את המתנה הכי יקרה בעולם, האפשרות לעשות תשובה… אותה מתנה ענקית שקיבלנו ממך לפיה נעשה תשובה אמיתית על החטא ותמחל לנו לגמרי. סליחה ששכחתי כמה אתה רחום וחנון! סליחה ששכחתי שאתה מצפה ממני להשתדל, להתאמץ, אבל יודע שאני לא תמיד יכולה להצליח מיד… שיש דרך שצריך לעבור כדי לקיים מצווה בשלמות, שאתה רוצה שאעשה מהלב… כי ככה לימדת אותי, לעשות תשובה מאהבה.

אבא, סליחה שלא תמיד קיימתי מצוות בשלמות, שלא תמיד התפללתי מכל הלב אלא רק כי הייתי חייבת, סליחה שלא ראיתי אותך בכל שנייה בחיים שלי, סליחה שנפלתי בדברים שיכולתי לא ליפול בהם אך ויתרתי לעצמי. אבא, מבטיחה! מבטיחה להשתדל יותר. מבטיחה להשתדל להיות בת טובה יותר, שליחה מוצלחת יותר, מבטיחה להתאמץ ולעשות כל מה שביכולתי כדי לעשות לך נחת. אבל, אבא, תזכור שבלעדיך אין לי כוח להזיז ולו אצבע אחת, בלי הכוח שאתה נותן לי לא אצליח לקיים ולו רבע מצווה… הכל ממך. בבקשה, אבא, אל תעזוב אותי. אני נלחמת, אבא, לא מוותרת! כי אני יודעת שאיתך אנצח הכל.
סליחה, אבא. אני אוהבת אותך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך