הרב פינטו הודה והורשע במתן שוחד

יום לא פשוט לעיר אשדוד, לאחר שהרב המוערך יאשיהו פינטו הודה הבוקר בבית המשפט במתן שוחד, ויישאר בארץ עד לסיום ההליך המשפטי

יום לא קל לעיר אשדוד. הרב המוערך יאשיהו פינטו הורשע הבוקר (שלישי) במתן שוחד לראש היחידה הארצית לחקירות הונאה לשעבר תת-ניצב אפרים ברכה, בהצעת שוחד ובשיבוש מהלכי משפט. פרקליטיו של הרב פינטו הקריאו בפניו את סעיפי כתב האישום המתוקן נגדו, והרב הודה בכל המיוחס לו. שופט בית המשפט עודד מודריק הרשיע את הרב פינטו ונעתר לבקשת הפרקליטות, והוציא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ ל-15 יום, עד הדיון הבא בעניינו.

בתחילת דבריו ביקש הרב לדון במצבו הרפואי ועורכי דינו של פינטו ביקשו להציג ראיות נוספות במסגרת הטיעונים לעונש. פרקליטו, עורך הדין איל רוזובסקי, אמר כי ההגנה מבקשת להביא את הסופר ניצול השואה אלי ויזל כעד אופי מטעמו. באשר לצו עיכוב היציאה מן הארץ, אמר עו"ד רוזובסקי כי מרשו מכבד את ההסכם, ולראייה הגיע לדיון היום בעניינו.

הרב פינטו נחת אתמול (שני) בישראל והובהל לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם עבר צנתור לצורך אבחנה ונשללה מחלת לב. לאחר מכן קבעו רופאיו כי בהתאם למצבו, יחל השבוע פינטו סדרת טיפולים כימותרפיים אגרסיביים על מנת להתמודד עם מחלת הסרטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך