יש סיכום עם צ'וברביץ' אין עם חולון

מכבי אשדוד הגיעה להבנות כספיות עם הסנטר אלכס צ'וברביץ'. אבל השחקן צריך להגיע להבנות עם חולון לה הוא שייך, בכדי שתשתתף בעלויות שכרו.

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד רוצים לסיים לבנות את הסגל. למעשה כמעט כולו סגור ונותר רק לסכם עם סנטר ישראלי. סיכום יש, עם אלכס צ'וברביץ', שהגיע להבנות עם הקבוצה על שכרו לעונה הבאה.

עד כאן הכל בסדר. אבל עדיין יש בעיה שמונעת את רישומו של השחקן בקבוצה. צ'וברביץ', הוא שחקנה של חולון, לה יש איתו חוזה חתום לעוד עונה. מאחר ושכרו בחולון גבוה יותר מהשכר שסיכם עליו באשדוד, רוצה השחקן שחולון תשלים לו את ההפרש. ההפרש עומד על כ-40 אחוזים ובשלב הזה חולון לא מסכימה. אין הדבר אומר שהסנטר לא יגיע לאשדוד, אבל כמו במשא ומתן, כל צד מנסה להשיג יותר.

כמו שזה נראה כרגע, חולון שויתרה על השחקן לא תרצה שיישאר בסגל שלה וייקבל שכר מלא לעונה ובקושי ישחק. לכן טובים הסיכויים שהעניין יפתר. אבל בינתיים כאמור, הוא עדיין רשום כשחקן חולון. צ'וברביץ' מחלים בינתיים מהשבר באצבע ידו, שמנע ממנו לקחת חלק באליפות אירופה במדי ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך