משפחת ברקוביץ' כמעט והצטרפה לאשדוד

משפחת ברקוביץ' המפורסמת כמעט ועברה לאשדוד. מכבי אשדוד ניהלה מגעים עם הגראד, ניב ברקוביץ', בנו של שחקן העבר מיקי ברקוביץ', גדול שחקני הכדורסל של ישראל. לבסוף בשל פערים כספיים הוא חתם באילת. פורסמו מחירי המנויים.
אולם כדורסל

לא היה חסר הרבה שמשפחתו של שחקן העבר הידוע, מיקי ברקוביץ' תעשה את הדרך לאשדוד על בסיס קבוע. קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, כמעט וסיכמה עם בנו של ברקוביץ', הגארד ניב ברקוביץ'.

למעשה היו שתי פגישות, בשתיהן נכח האב מיקי. ניב31, 1.90 מ', ששיחק בעירוני נהריה סיים שם חוזה. אשדוד נפגשה איתו והוא שטח את הצעתו. ההצעה שהתקרבה ל-100 אלף דולרים הייתה גבוהה לאשדוד, אבל קבעו להפגש שוב.

ניב ואביו חזרו לעוד פגישה, הפעם עם הצעה אחרת, אבל היא גם הייתה גבוהה למכבי אשדוד, שמבחינתה לא יכולה לשלם סכומים גבוהים למספר שחקנים ישראלים. ברקוביץ' הבין, עשה אחורה פנה וסגר באילת. באשדוד ידעו את החשיבות התקשורתית של משפחת ברקוביץ' ושל מיקי ברקוביץ', גדול שחקני הכדורסל של ישראל, אבל יחד עם זאת לא סיכמו.

בינתיים פרסמה הקבוצה את מחירי המנויים שלה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך