צ'וברביץ' הגיע להבנות. אשדוד צריכה לסגור עם חולון

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד, סיכמה עם הסנטר אלכס צ'וברביץ', 31, 2.12 מ'. עתה היא צריכה להגיע להבנות עם קבוצתו חולון, לה חוזה עם השחקן לעוד עונה. צ'וברביץ' סובל משבר באצבעו, עת נפגע באימון נבחרת ישראל.

עוד שחקן לסגל של מכבי אשדוד, הסנטר אלכס צ'וברביץ', 31 2.12 מ'.

מכבי אשדוד ניהלה מו"מ זמן רב עם השחקן וככל הנראה הצדדים הגיעו להבנות. מה שנותר זה לסכם עם חולון קבוצתו של הסנטר. לשחקן חוזה לעוד עונה בחולון והיא צריכה לקחת חלק בשכרו שאינו נמוך מבחינת אשדוד. נראה כי חולון תעדיף להגיע להבנות, מאשר לשלם את מלוא שכרו.

צ'וברביץ' ייחשב לישראלי הבכיר. כרגע ייתכן כי הוא לא יפתח את אימוני הקבוצה עם אשדוד בגלל שבר באבצעו. השחקן שהוא שחקן נבחרת ישראל בכדרסל ואמור היה להיות בסגל לקראת אליפות אירופה, נפגע באצבע ידו שנשברה, בעת אימון בנבחרת.

המאמן בראד גרינברג רצה מאוד את צ'וברביץ', ששיחק אצלו עת אימן במכבי חיפה. בכלל גרינברג מעדיף מתאזרחים על ישראלים מאחר והוא מכיר אותם טוב יותר מאשר את השחקנים הצעירים שמשחקים בליגה בשנים האחרונות, כשהוא עצמו נעדר מהליגה הישראלית. הוא אמור להגיע היישר מאימוני ומשחקי נבחרת קוסבו, אותה הוא מאמן, בתחילת החודש הקרוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך