עוד לא בת 12 וכבר עם 25,000 עוקבים!

נויאל אדרי היא הדוגמא המושלמת לדור החדש שגדל פה, רגע לפני שהיא חוגגת את בת המצווש שלה, כבר הספיקה להשתתף בתוכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, לצבור אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, להתאפר כמו גדולה וליהנות מפירות הפרסום עליו חלמה מגיל ארבע
עוד לא בת 12 וכבר עם 25,000 עוקבים!
צילום: מיה חבושה

בימים אלו משודרת בערוץ הילדים זו השנה הרביעית התוכנית "הבנים והבנות", הפורמט שלה הוא מעין שילוב בין תוכניות הריאליטי המוכרות "האח הגדול" ו"הישרדות", בהן הקבוצות מקבלות משימות ומתחרות ביניהן עד להכרזה על הקבוצה המנצחת. מספר המשתתפים בתוכניות הוא 20, בהם עשרה בנים ועשר בנות, בגילאי 14-16. המתמודדת יוצאת הדופן והמסקרנת של העונה הייתה נויאל אדרי, בת 11.5 שהצליחה להיכנס לתוכנית של "הגדולים" ולהשאיר אחריה באודישנים אלפי מתמודדים אחרים.

נויאל, במקור מאשדוד, מתגוררת כיום באחד המושבים בסביבה, סיימה לאחרונה את הלימודים בבית הספר היסודי, אך אם תנהלו איתה שיחה קצרה, אין מצב שתעלו על הגיל שלה. היא בוגרת מאוד, מכוונת מטרה ובניגוד לרוב הילדים בגילה, היא יודעת להבהיר לכל מי שסביבה מה היא רוצה מעצמה.

שוחחתי עמה ועם אמה קטי על מנת להכיר טוב יותר את הסופר-סטארית הקטנה, שהכינוי שהודבק לה בתוכנית היה "עוד תשמעו עליי".

קטי, מה המקור לשם המיוחד של נויאל?
"במשך הרבה זמן אחרי שהיא נולדה עדיין לא היה לה שם, תמיד קראתי לה 'יפה שלי', לבסוף זה התחבר לי ל'נויאל' שהפירוש שלו הוא יופי השם".

ואיך ילדה בבית ספר יסודי מגיעה להשתתף בתוכנית טלוויזיה?
"מאז שנויאל הייתה קטנה היא נמשכה לבמה. היא הייתה בחוגים של התעמלות אמנותית והיפ-הופ והופיעה בפסטיבלים מקומיים באשדוד. ממש ראיתי את זה שהיא שייכת לעולם הבמה, ידעתי שזה שלה אבל לא ידעתי איך לכוון אותה לשם. יום אחד היא באה אליי ואמרה לי שהיא קיבלה מייל והוזמנה לאודישן של "הבנים והבנות". אני בכלל לא ידעתי על מה מדובר, חשבתי שמדובר על הודעה שנשלחה לתפוצה רחבה, אבל היא הסבירה לי שזה נשלח אישית אליה ומדובר על התראה של יום אחד. החלטתי להגשים לה את החלום ולקחת אותה לאודישן בחולון. מסתבר שזה היה האודישן האחרון לתוכנית והגענו ממש בדקה ה-90, היא עברה את הסינון הראשוני ואת שני האודישנים שהיו אחר כך. מול מצלמה ויחד עם עודד פז וזכתה להיכנס אל התוכנית".

התוכנית, בהנחייתם של טום באום, לירון רביבו ועודד פז, משלבת בתוכה בריתות ומשימות שונות, תכריז לבסוף על קבוצת הבנים או הבנות כמנצחת וכוללת כמובן גם הדחות. מבין הבנות הראשונה שהודחה הייתה נויאל. אך בניגוד ל"כוכבי ריאליטי" שמודחים ראשונים ונשכחים באותו הרגע, נויאל היא ללא ספק יוצאת דופן. יש לה כ-25 אלף עוקבים ברשתות החברתיות ומספרם הולך ועולה בקצב מטורף. מלבד החשבונות שהיא מתחזקת בעצמה, יש לה גם לא מעט עמודי מעריצים ואם תקלידו את שמה בתוך שורת החיפוש באינסטגרם, תמצאו את עצמכם משוטטים בין עשרות פרופילים, תוהים האם אחד מהם הוא האמיתי. על הקשר עם המעריצים והעוקבים, למקרה ששאלתם את עצמכם, היא שומרת באמצעות האייפון 7+ שלה. מאז הודחה מהתוכנית, הספיקה להתארח גם בתוכניות "הכל טום" עם טום באום ובתוכנית "אנחנו", שתיהן בערוץ הילדים. בקרוב היא תחגוג את בת המצווה שלה, ובערוץ הילדים כבר פנו אליה על מנת לצלם ולשדר את האירוע המרגש בחייה. היא ואמה עוד מתלבטות בקשר לכך.

נויאל, איך הצלחת לשלב את הצילומים יחד עם הלימודים?
"הצילומים התקיימו בחופשת פסח אז זה הסתדר טוב. אבל בכל אופן בית הספר פירגן לי ונתן את כל האישורים המתבקשים להעסקה של ילדים".

איך את מרגישה עם הפרסום?
"זה משהו שמגיל קטן מאוד רציתי. תמיד חלמתי להיות זאת שמעריצים אותה ורוצים להצטלם איתה. הצלחתי להגשים את זה בגיל מאוד צעיר ובכל מקום מזהים אותי, מצטלמים ומבקשים חתימות. מגיל ארבע ידעתי שאני רוצה להיות מפורסמת ואיך שהתוכנית "הבנים והבנות" עלתה לראשונה לשידור אמרתי לאמא שלי שאני רוצה להשתתף בה ובאמת התקבלתי, זה היה פשוט חלום. יש לי באינסטגרם כמעט 20 אלף עוקבים ובמיוזיקלי 5,000. אני ילדה סלבית".

ואיך היה לך בתוכנית עצמה? הודחת ראשונה.
"היה לי ממש ממש כיף. יום הצילומים הראשון היה בשלוש לפנות בוקר, חיכינו בתוך אוהל וכשעלה הבוקר נערכה היכרות בין קבוצת הבנות והתחלנו לבצע את המשימות, בסופן הודחתי. אני חושבת שהתייחסתי להדחה בצורה בוגרת ולא לקחתי את זה קשה. למרות שהודחתי יש לי הרבה מעריצים ומתייחסים אליי כאל מודל לחיקוי, מאוד אוהבים אותי וזה כיף גדול".

איך זה לגדול כבת יחידה?
"מגיל קטן היה לי מאוד משעמם לבד. ועכשיו כל העיסוק הזה והמעריצים נותן לי המון אהבה ותחושה שיש לי משפחה שנייה".

ואיך הילדים בבית הספר מגיבים לכל זה?
"אני חושבת שמלא מקנאים בי על זה שהתקבלתי לתוכנית והם לא מפרגנים, אומרים לי שאני קטנה מדי בשביל הדברים האלה וזורקים הערות. היו רק איזה שתי בנות שפרגנו לי. אבל אני יודעת שאם פתאום אני ממש אתפרסם אז הם ירדפו אחריי".

מי המודל לחיקוי שלך?
"הזמרת והשחקנית אריאנה גרנדה".

עם טום באום בצילומי התוכנית "הכל טום"

את רוצה להמשיך לעסוק בתחום?
"ברור, אני חושבת שהחוויה של "הבנים והבנות" לא הספיקה לי. יש כאלה שחושבים שאני סנובית ואני רוצה שיבינו שאני לא. אני משתדלת לתת יחס לכולם וכל מי שפונה אליי ושולח לי הודעות מקבל תשובה, אני חושבת שאני נותנת הכי הרבה יחס מכל מי שהשתתף בתוכנית".

נשארת איתם בקשר?
"לא ממש, כי הייתי הכי קטנה בתוכנית בפער משמעותי. לפני הצילומים חששתי שלא יתחברו אליי בגלל ההבדל בגיל אבל אני מאוד בוגרת אז זה היה בסדר".

מה עוד אנחנו לא יודעים עלייך?
"חוץ מעולם הבמה אני מאוד אוהבת איפור. מגיל מאוד קטן אני מתאפרת ורוצה לעסוק בזה. יש לי המון איפור ואני מאפרת באופן מקצועי בנות ואת אמא שלי לפני אירועים. אני שומעת על זה תגובות רעות מאנשים שאומרים לי 'את רק בת 12 למה את מתאפרת?' אבל אני לא מתייחסת לתגובות רעות כי אני יודעת שאלו אנשים קנאים והם חכמים רק מאחורי המקלדת".

מה החלום שלך?
"כרגע אני רוצה להיות דוגמנית וכשאגדל אני רוצה להיות כוכבת ילדים ובהמשך להיות מפורסמת גם בחו"ל".

ואת לא מרגישה שחסר לך קצת לשחק בחוץ עם חברים?
"יש לי הרבה חברים ואני נפגשת איתם אבל זה לא קשור. אני מאוד חברותית ואוהבת אנשים, אני יודעת שחשוב יותר להתמקד בעולם האמיתי שבו יש רגשות אמיתיים אבל אני נהנית להיות גם ברשתות החברתיות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך