רוני בן נון סיכמה לעונה נוספת במכבי בן אשדוד

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל נשים, סגרה היום, חמישי את הסגל לעונה הקרובה. הקבוצה החתימה את רוני בן נון, שחקנית הסגל בעונה שעברה. עוד החתמו שני פרידמן שהגיעה מקולג' בארה"ב ושחקניות צעירות מהאקדמיה בוינגיט של נבחרת ישראל. כל הסגל המקצועי מנהלי ימשיך אף הוא.
שחקנית כדורסל עם הכלב שלה

ככה יוצרים מסורת ואליפות. קבוצת הכדורסל נשים של מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה, סגרה את הסגל לעונה הקרובה, כשרוב הסגל מהעונה הקודמת נשאר כגרעין, אליו צורפו מספר שחקניות חדשות.

מי שהוחתמה היום, רביעי, היא רוני בן נון, שחקנית העונה שעברה. בן נון אמרה על ההחתמה: "מבחינתי היה טבעי להמשיך באשדוד. אני שמחה להישאר שנה שלישית ברציפות באשדוד. הגענו לחלק מהמטרות שהצבנו לעצמנו בשנה שעברה, העונה אני מקווה שנגשים את כולן. יש לנו קבוצה חזקה ואוהדים מדהימים שדוחפים אותנו קדימה".

אבל יש עוד הקבוצה צירפה את הגארדית שני פרידמן שבעברה משחק בהקולג' בארה"ב.  פרידמן, 1.86 מ', שיחקה בראשל"צ שנתייםרצופות ובשנה שעברה כמעט עלתה עם הגליל לליגת העל. כמו כן צורפו שתי שחקניות מוינגייט שם הן נמצאות במסגרת  האקדמיה של נבחרות ישראל, כמו לדוגמא מור בורדובסי וראם נונו.

מסתבר כי לא רק בסגל השחקניות שמרו על הגרעין, אלא גם בצוות המקצועי והמנהלי, למעשה כל אנשי הסגלים הללו ימשיכו לעוד עונה בקבוצה. המטרה כמו תמיד אליפות וגביע.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך