מכבי בן אשדוד בגמר סל

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד עלתה לגמר סל לאחר 0:3 חלק על הרצליה. אשדוד גברה עליה 63:80 ותחכה ככל הנראה לרמת חן שעדיין בסדרה מול חולון. הבשורה הפחות טובה, טיפאני ג'קסון הורחקה ועלולה לא לשחק במשחק מספר 1 בגמר סל. הופקינס כוכבת רמת חן נפצעה במשחק המקביל.
מכבי בן אשדוד בגמר סל

בסיום המשחק לא ידעו אנשי אלופת המדינה בכדורסל, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, אם להיות שמחים או עצובים. מצד אחד, הרגע הם ניצחו את הרצליה 63:80 ועלו לגמר סל עם "סוויפט", 0:3 חלק. מצד שני, שופטי המשחק לקחו את הכרטיס של טיפאני ג'קסון, שהורחקה והיא תעמוד לוועדת משמעת ואולי לא תשחק במשחק הראשון בסדרת הגמר סל.

אשדוד עשתה לעצמה את המשחק קל. כבר במחצית המשחק הזה היה גמור. אשדוד הובילה 27:47. ברבע השלישי זה כבר היה 41:60 והרצליה הבינה שהיא כבר לא תוכל לעצור את אשדוד שתנצח גם במשחק הזה ותעלה לגמר. אבל דווקא אז ברבע השלישי הורחקה טיפאני ג'קסון וכמו שזה נראה כאמור, היא עלולה להחמיץ את משחק מספר 1 בגמר סל.

ג'קסון נאבקה על הכדור עם שחקנית הרצליה. היא לא ויתרה ומשכה בכח (בתמונה של TOTO FOTO)  לשופטים זה נראה כמכה לשחקנית הרצליה ללא כדור והחליטו להרחיקה במקום. הבעיה הייתה ששופט המשחק, אלעד לייבוביץ', לקח את כרטיסה וירשום את הכל בדוח. על פי דוח השופט יוחלט בוועדת המשמעת אם תורחק לעוד משחק. אגב ועדות המשמעת הן סדרך כלל בימי חמישי. אשדוד תבקש להקדים ותטען שהיה מאבק על הכדור ולא מכה ללא כדור ותצרף את צילום המשחק.

ג'קסון נאבקת ומורחקת (צילום: TOTO FOTO)

אשדוד תחכה עתה לסיום סדרת חצי הגמר סל בין רמתן חן לחולון (1:2 לרמת חן). המשחק הרביעי ייערך בשני בחולון ואם תנצח רמת חן אז היא תארח בחמישי את משחק מספר 1 בגמר סל מול אשדוד. בשורה לא טובה גם לרמת חן. הכוכבת שלה, צ'לסי הופקינס, נפגעה בתום המשחק מול חולון בברכה ולא ברור מצבה. אם היא תחסר לרמת חן מול אשדוד, יחסי הכוחות יהיו שונים לגמרי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך