מטריד: המהנדס הפדופיל מ"אלתא"

ת' (37) הוא מהנדס תוכנה העובד במפעל הביטחוני "אלתא", מתגורר בגן יבנה, ובמבט ראשון נראה אדם נורמטיבי לחלוטין, בעיקר לנוכח תפקידו הבכיר במפעל החשוב. בשבוע שעבר ת' נלכד ע"י קבוצת "נתפסו על חם", אותה מוביל צייד הפדופילים המוכר אבי דוביצקי, בזמן שהגיע למפגש עם ילד בן 13 וחצי מאשקלון, כשהוא מצויד בשמן עיסוי. בשיחה שקיים עם הילד בווטסאפ, ת' אמר בצורה ברורה: "נדבר, נשב אחד ליד השני, אפשר לראות סרטון פורנו בטלפון, אפשר גם יותר מזה, ליהנות, נגיעות וזה...". משטרת אשקלון עצרה את ת', ועתה נערכת בדיקה האם פגע בעבר בילדים אחרים. מעצרו הוארך ולמרבה הצער בית המשפט אינו מאפשר בשלב הזה את פרסום שמו ותמונתו. הורים, תשמרו על הילדים שלכם!
מטריד: המהנדס הפדופיל מ"אלתא"

זה סיפור מפחיד ומטריד, שמסביר לנו שגם האדם הכי נורמטיבי (למראת עין) שנמצא סביבנו, אחד שאוחז בתפקיד בכיר עם שכר נאה, יכול להיות מפלצת מהלכת על שתיים. זהו סיפורו של ת', רווק בן 37 המתגורר בגן יבנה. הוא עובד במפעל הביטחוני "אלתא" כמהנדס תוכנה, ואם עבר את הבידוק הביטחוני המחמיר של "אלתא", ברור שאין לו עבר פלילי והוא אדם שאמור להיות נורמטיבי לחלוטין.

מסתבר שת' הוא רחוק מזה מרחק שנות אור. מדובר באדם מסוכן, שתועד במצלמת וידאו מודה כי הגיע למפגש עם ילד בן 13 וחצי, מתוך כוונה להגיע עימו לאקט מיני. אין פירוש אחר לדברים שנאמרים על ידו, והוא נחשף הודות לעבודת קודש שמבצעת קבוצת "נתפסו על חם", שכל תפקידה הוא לאתר ולחשוף פדופילים ברחבי הארץ. ניתן למצוא את הקבוצה הזו בפייסבוק, ובכך לזהות האם יש פדופיל המתגורר בקרבתנו.

כך או אחרת, ת' הגיע כולו נרגש למפגש עם הילד בן ה-13 וחצי בכניסה לבניין ישן באשקלון, ונדהם לראות מולו את אימו של הילד, מלווה בשני נציגים של קבוצת "נתפסו על חם", אותה מוביל צייד הפדופילים אבי דוביציקי.

האם הנסערת ניהלה שיחה ארוכה עם ת' כדי להבין מה גרם לו להתכתב עם בנה דרך הווטסאפ, בשיחה הכוללת תיאורים מיניים מבחילים. "אני יודעת למה באת, ואתה יודע למה באת, בוא תשתף אותי עם הסטיות שלך", אמרה האם כשהיא מנסה לשמור על קור רוח. ת' הודה כבר בתחילת השיחה כי אכן הגיע לפגוש את הילד, לאחר שהם התכתבו מספר פעמים בווטסאפ. "לא היו לי תוכניות למפגש הזה, באתי לדבר ולהיפגש, אני לא מתכנן מראש, זאת פעם ראשונה שאני נפגש איתו", הוא אמר בקול רועד.

ת' הוסיף ואמר: "ברור שזה לא הגיוני שגבר בן 37 מגיע להיפגש עם נער בן 13 וחצי, זה לא תקין, עברתי על החוק שדיברתי איתו, אבל לא עשיתי שום דבר. הוא היה באתר היכרויות ודיבר איתי חופשי, הוא גם אמר לי שהוא בן 13 וחצי, ושם טעיתי. עשיתי מעשה דפוק וגרוע, אני צריך לחיות עם זה. הייתי בעבר בקשר עם נער בן 16, יש משהו מושך בצעירים, עשיתי עם נער בן 16 דברים מיניים. אני לא תוקפני, אם הילד לא היה רוצה כלום, הייתי רק מדבר, שותה משהו והולך, הוא היה מראה לי את אוסף המטבעות שלו והולך".

בשלב הזה ת' התבקש להוציא את הדברים שיש לו בתיק, והראה שמן עיסוי, שמסגיר את הכוונה שלו במפגש. "דיברנו על כל מיני דברים, והילד אמר לי שהוא מפחד ממחלות אם נעשה משהו, אמרתי לו שאין לו ממה לפחד. אם הוא היה זורם לקטע מיני, לא הייתי מתנגד למגע מיני אבל לא מלא, לעשות לו מסאג' ולגעת בו".

בשיחה שקיים עם הילד בווטסאפ, ת' אמר בצורה ברורה: "נדבר, נשב אחד ליד השני, אפשר לראות סרטון פורנו בטלפון, אפשר גם יותר מזה, ליהנות, נגיעות וזה…". בשלב הזה שוטרים ממשטרת אשקלון הגיעו לזירה, ולקחו את ת' לחקירה ארוכה.

צייד הפדופילים מכה שנית

את פעילותו כלוכד פדופילים ועברייני מין לכאורה החל אבי דוביצקי כבר בחודש יולי 2013. דפוס הפעולה היה פחות או יותר קבוע: דוביצקי נכנס לחדרי צ'אטים באתרים כמו וואלה, נענע, תפוז ואטרף, שמכריזים על איסור כניסה לקטינים, אבל בפועל אין להם יכולת לאכוף אותו. הוא נהג להציג את עצמו כקטין או כקטינה וניסה לדוג בגירים. לאחר שהצליח לקשור שיחה בעלת אופי מיני עם מי מהמשתתפים, חתר ברוב המקרים להמשיך אותה בערוצים אינטימיים יותר, בוואטסאפ או בסמס. בסופו של דבר, לאחר ששני הצדדים קבעו להיפגש, דוביצקי התקשר למוקד המשטרתי ודיווח על מפגש שעתיד להתקיים בין פדופיל לקטין. כשאותו אדם הגיע לזירת המפגש, הוא לא מצא שם נער או נערה, אלא ניידת משטרה. דוביצקי זכה לבונוס נאה מבחינתו, בדמות צילום המעצר והעלאתו לעמודי הפייסבוק והיוטיוב שלו.

שיטת הפעולה של דוביצקי הולידה לאורך השנים לא פחות מ-500 תלונות למשטרה, את כולן הגיש בעצמו. אולם מבדיקה שערכנו, מתברר שרק עשר מהן הבשילו עד כה לכדי כתב אישום, מרביתם נוגעים לעברייני מין בעלי הרשעות קודמות וכאלה שהיו בתקופת מבחן. יחד עם זאת תחקיר שקיים בעבר אתר "מאקו", חשף שורה של עדויות מפי אנשים שתיק החקירה שנפתח נגדם בעקבות תלונותיו של דוביצקי נסגר מחוסר ראיות (או שהחקירה מתנהלת כבר חודשים ארוכים מבלי שהוגש נגדם כתב אישום), והם טוענים בזעם שהוא התלבש עליהם ללא עוול בכפם והרס את חייהם. המרואיינים, כולם אנשים ללא עבר פלילי, גם טוענים שדוביצקי היה זה ששידל אותם להיפגש והביא למעצרם באמצעים פסולים, לעתים אף פליליים לכאורה. חלקם הגישו נגדו תביעות דיבה או תלונות במשטרה.

בעקבות שורה של תביעות שהוגשו נגדו, דוביצקי עזב את הארץ בשנת 2014 לארצות הברית, מאחר והרגיש כי העבודה החשובה שהוא מבצע, לא זוכה לשיתוף פעולה מצד רשויות החוק, ומעבר לכך הוא הבין שפעולותיו עלולות לגרום לו לנזק כספי עצום בגין אותן תביעות שהוגשו נגדו. בשלב מסוים דוביצקי חזר לארץ, והחליט שהוא ממשיך בפעילות החשובה שלו, ובזכותו אותרו בשנים האחרונות מאות פדופילים מסוכנים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך