כתב אישום כנגד תושבי אשדוד בפרשת סחיטה

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית משפט השלום באשדוד, כתב אישום כנגד האחים דוד (דטו) ויוסף קריחלי וכנגד שגיא שמלאשווילי, כולם תושבי אשדוד, בגין עבירות של קשירת קשר לפשע וסחיטה בכוח.
אדם כבול
אילוסטרציה.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שולי רוטשילד, עולה כי בין האחים קריחלי לבין המתלונן היכרות מוקדמת וכי האחים קשרו ביניהם קשר לסחוט בכוח את המתלונן כדי להניעו לשלם להם סכום של 300,000 ₪/$ (האחים לא נקבו בסוג המטבע הנדרש).

במסגרת הקשר הגיעו האחים קריחלי בתאריך 16/7/17 לבניין דירת מגורי המתלונן באשדוד, בה מתגורר המתלונן עם אשתו ובנם הקטין. האחים פגשו במתלונן שוחחו עמו והלכו לדרכם.

יומיים לאחר מכן, בתאריך 18/7/17, בסמוך לשעה 15:00, הגיעו האחים יחד עם הנאשם הנוסף, שגיא שמלאשווילי אל דירתו של המתלונן וביקשו מאשתו לשוחח עם המתלונן. בתגובה הכניס המתלונן את הנאשמים אל מרפסת הדירה. במעמד זה אמר דוד קריחלי למתלונן כי לקח מפלוני סך של 5000 ₪, שהיה עליו להעבירם אליו ולא עשה כן.

המתלונן השיב לו כי אינו יודע על מה מדובר וניסה לשכנע את האחים קריחלי כי אינו יודע על מה מדובר ושיבדקו עם אותו פלוני . יוסף קריחלי השיב בתגובה למתלונן כי הדבר נבדק ונמצא כנכון.

תוך כדי השיחה המתוארת לעיל, איימו האחים קריחלי על המתלונן, כי ירד איתם למטה וכי בכוונתם לפגוע בו . דוד קריחלי אמר למתלונן: " אני אזיין אותך, אני אדקור אותך בכל הגוף, אני רוצה דם , אני אשבור לך את הידיים ואת הרגליים, אני אשפריץ אותך" או מילים בדומה לכך.

המתלונן ביקש בתגובה מהנאשמים לעזוב את הדירה , אך הם לא נענו לבקשתו ודוד קריחלי אמר למתלונן : "דם או כסף?" . המתלונן שאל בתגובה כמה כסף הוא רוצה ודוד קריחלי השיב לו 300,000. המתלונן שב וביקש מהנאשמים לעזוב את הדירה , אך אלו עמדו בסירובם. יוסף קריחלי הורה למתלונן לרדת עימם ודוד קריחלי בעט בבטנו של המתלונן.

בשלב זה נכנסה אל מרפסת הדירה אשתו של המתלונן ,שהבחינה במתרחש, ודרשה מהנאשמים לעזוב את ביתה או שתזמין משטרה. דוד קריחלי שב והתעקש כי המתלונן ירד עימם ולבסוף עזבו הנאשמים את הדירה, תוך שאמרו למתלונן כי יהיו אתו בקשר. בתאריך 19/7/17 שב דוד קריחלי עם אדם נוסף לבניין מגורי המתלונן.

יצויין כי דוד קריחלי שוחרר ממאסרו האחרון רק ביום 11/7/17- ימים בודדים טרם ביצוע העבירות המיוחסות לו בכתב האישום הנוכחי.

במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות את מעצרם של הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך