מכבי אשדוד סיכמה עם קמרון לונג ואריאל

מכבי אשדוד סיכמה עם הגארד קמרון לונג ואדם אריאל. היא נמצאת במו"מ עם פט קלאת'ס ששיחק תחת בראד גרינברג במכבי חיפה. הקבוצה תנסה לצרף את נאור שרון, שעזב הקבוצה בטריקת דלת, ואת אלכס צ'וברביץ'.
אריאל
עבר לכתום. אריאל

מכבי אשדוד סיכמה עם זר נוסף, האמריקאי קמרון לונג. לונג הגארד הוא בן 28 1.96 מ׳. הוא יהיה הזר השני. לונג שיחק בעונה שעברה במכבי ראשל"צ.

בנוסף מכבי אשדוד העבירה הצעה כספית לפט קלאת'ס ששיחק בעבר בהדרכתו של  בראד גרינברג במכבי חיפה ואפילו זכה איתה באליפות. באשדוד נמצאים בלחץ ולכן רוצים להוסיף לסגל את קלאת'ס, הרכז בן ה-31. עכשיו מנסה אשדוד להוסיף את הפורוורד האמריקאי, 2.08 מ', ששיחק בעונה שעברה בפנתינאיקוס וקאנטו, אבל לא ברור אם יעדיף את ההצעה של אשדוד.

באשדוד רוצים לבנות סגל. בינתיים כאמור יש 3 שחקנים. יורים שם לכל הכיוונים ומנסים להתחזק אפילו באקסים כמו נאור שרון, שעזב את הקבוצה בטריקת דלת ואת אלכס צ'וברביץ', גם הוא אקס מכבי חיפה, קבוצתו של גרינברג בארץ.

שחקן נוסף שצורף רשמית הוא אדם אריאל שהיה קפטן הקבוצה בעונה שעברה ונפצע. אריאל שחקנה של הפועל ירושלים, עשוי לחזור, גם בגלל שבירושלים ירצו שלאחר פציעה יחזור לכושר משחק ואין לדעת מה יהיה בהמשך העונה. בכל מקרה נכון לרגע זה רשומים באשדוד 3 שחקנים!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך