"הפעם הרשתות ייגזרו בצד הנכון של האולם"

אורי בן סימון מנכ"ל מכבי 'בן' בנות אשדוד ומנהלה המקצועי, סגר את הסגל לעונה הקרובה. בן סימון לא שוכח שקבוצתו ששלטה בכדורסל עד לעונה האחרונה, איבדה את שני התארים, אליפות וגביע המדינה. הפעם זה לא יקרה מבחינתו. אורי: "נתמודד על כל התארים". ומה הוא יגיד לשחקניות בשיחת הפתיחה שלהן לעונה הקרובה?
על כל התארים. בן סימון.

ליגת העל בכדורסל נשים תפתח ב-28.10, אבל קבוצת הכדורסל נשים של מכבי 'בן' בנות אשדוד, כבר סגרה את הסגל מעכשיו. הרכש האחרון היה של שני עטר, ישראלית שמשחקת בנבחרת דנמרק, לפני כעשרה ימים, כשהמסר ברור – השנה אין תירוצים, הסגל מוכן כבר מההתחלה. הוליכם על כל התארים.

אורי בן סימון מנ"כל הקבוצה ומנהלה המקצועי הוא בדיוק האיש לבדוק איתו האם בעונה הנוכחית תחזור ההגמוניה לאשדוד, ששלטה בכדורסל הנשים עד לעונה, בהה פסידה גם את תואר האליפות וגם את הגביע, משהו שלא קרה כבר 7 שנים

אורי מה נשמע?

"בסדר גמור"

באמת? כי עונה חדשה בפתח מה יהיה?

"כמו כל שנה אנחנו מתמודדים עלה אליפות וגביע. השנה נבנתה הקבוצה מההתחלה לרוץ. בנינו קבוצה יציבה שמאוד מאוזנת. קבוצה עם שחקניות עם ניסון שאמורות להכתיב את הקצב והרמה שבליגה"

רק בנינו, עדיין כואב לך שיצאתם מהעונה הקודמת בלי תואר?

"אני אשקר אם אני אגיד שאני לא חושב על זה. שיחת הפתיחה שלי עם הבנות תעסוק בכך שהרשתות באולם נגזרו אבל לא בכיוון הנכון. ששנה הבאה שתבוא עלינו אין פשרות אני רוצה את שני התארים – גביע ואליפות. רוצה ששני התארים יחזרו למועדון.

טיפאני ג'קסון. חוזרת.

עשיתם חתיכת חיזוק העונה ובמיוחד עם חזרתה של טיפאני ג'קסון.

"טיפאני ג'קסון חוזרת אחרי שנה שהיא פרשה. אני לא יודע בדיוק איזה טיפאני ג'קסון נקבל. אבל דבר אחד ברור את הרצון המחויבות והלב שלה זה בטוח נקבל. ייקח לה זמן קצת להיכנס לעניינים אבל יש שני משחקים ופגרה וזה יעזור לה. יחד איתה יש עוד שחקניות טובות. יש עוד שתי זרות מצוינות שהוכיחו עצמן בליגה, צ'לסי הופקינס שממשיכה איתנו עוד עונה, ואת השחקנית הבולטת בליגה קריסטל ברדפורד שהייתה שנה ראשונה בחולון ושנה שניה בהרצליה, והעמידה מספרים מפחידים. היא מה שנקרא "אול ארוונד פלייר". זה חתיכת חיזוק בשבילנו. ועם הישראליות הטובות שלנו, תהיה פה קבוצה מהטובות בליגה".

מה עם שי דורון. שאלה שתמיד עולה? היא לא בתכניות?

"שאלה גדולה. שי דורון היא תמיד האקס פקטור שלנו. אבל הכל נמצא בידיים שלה. כרגע היא לא בתכנית כי היא לא מראה שהיא רוצה לחזור לכדורסל או לקבוצה. עד דצמבר היא בחו"ל, לימודים. אח"כ נראה".

זו גם שנה מעניינת עבורך ברמה האישית

"אני 3 חודשים מחוץ לתלם. מחוץ לפרק הגדול של חיי, לאחר שפרשתי מעבודתי בחברת חשמל. לי זה נראה כאילו שנתיים אני לא עובד. אני שלם עם ההחלטה ומוכן ליעדים הבאים".

אז אורי אנחנו קובעים פה כמובן עוד לפני, אבל בסוף שנה פחות מאליפות אין מה לדבר!

"זאת המטרה. זאת המטרה. המטרות הן ברורות הקבוצה נבנתה בהתאם. זאת המטרה".

נשמע החלטי

"ברור. נתמודד על כל התארים"

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך