גם יפתח זיו עזב את מכבי אשדוד

עוד שחקן עזב את מכבי אשדוד. לאחר עזיבת בן אלטיט, ג'ייק כהן ואדם אריאל, עזב גם יפתח זיו לנהריה. למעשה כל הצעירים המוכשרים מהעונה שעברה עזבו בעקבות עזיבת המאמן מאיר טפירו לאילת
תמונה מההפסד נגד נהריה

יפתח זיו, שחקנה בעונה שעברה של מכבי אשדוד, עזב היום, שישי ועבר לנהריה וישחק תחת הדרכתו של מאמן הסגולים מנהריה, המאמן אריק אלפסי.

זיו שנחשב לרכז שגם שומר מצוין, רשם בעונה שעברה ממוצעים של 7.9 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים והיה אחד מהישראלים הצעירים המוכשרים בליגה. באשדוד יחפשו עכשיו מחליף לזיו.

למעשה כל השחקנים הישראלים הצעירים המוכשרים, שקיבלו במה באשדוד, עזבו. בן אלטיט עזב לגלבוע/גליל, ג'ייק כהן עזב למכבי ת"א, אדם אריאל חזר לירושלים ועכשיו עזב זיו לנהריה.

למעשה באשדוד יצטרכו לחפש מחליפים רבים, שכן כל השחקנים שהוזכרו, למעט אולי כהן, שקיבלו את ההזדמנות שלהם ממאיר טפירו, החליטו לעזוב לאחר שהבינו כי טפירו לא ימשיך עוד עונה בקבוצה. טפירו עצמו חתם בימים אלה לעונה אחת בהפועל אילת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך