הישג למרכז לג׳ודו נציג באולימפיאדת הנוער

חצי שנה בלבד מאז שנפתח וכבר המרכז למצוינות בג'ודו רושם הישג. מתן קוקלייב, 16, אלוף ישראל עד גיל 18 וג'ודוקא במרכז, ישתתף באולימפיאה לנוער בהונגריה. מנכ״ל רשות הספורט אסרף:״החזון הפך למציאות״.
הישג למרכז לג׳ודו נציג באולימפיאדת הנוער

חצי שנה לאחר שנפתח המרכז למצוינות בג׳ודו וכבר הוא רושם הישג. מתן קוקלייב, 16, הג'ודוקא מאשדוד, ישתתף באולימפיאדת הנוער בהונגריה וייצג את ישראל.

זהו בהחלט הישג למאמן לאון קוטלר ומרכז המצוינות לג'ודו שקוצר את ההצלחה הראשונה מאז הפתיחה והמאמצים של רשות הספורט ואיגוד הג'ודו להביא באשדוד את הג'ודו למקום הראוי.

קוקלייב המוכשר, שזכה השנה באליפות ישראל עד גיל 18, בקטגוריית 55 ק״ג, ייצא כבר מחר, חמישי עם הנבחרת להונגריה. יש מי שצופה עתיד לקוקלייב, שהופך להיות אחד הכישרונות הבולטים בגילו.

ברשות הספורט יש שביעות רצון גדולה מאוד גם מהעבודה שנציג העיר משתתף באולימפיאדה היוקרתית וגם שלאחר תקופה קצרה של שיתוף פעולה עם איגוד הג'ודו, כבר מביא המרכז לתוצאות.

יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: ״החזון הפך למציאות כשיצאנו לדרך הצגתי לראש העיר את הפוטנציאל העירוני וקיבלתי את ברכתו לצאת לדרך והנה נציג באולימפיאדה . ומדליה זהב וכסף לשני המאמנים במכביה. אנחנו בכיוון הנכון יחד עם צוותי המאמנים לאון את לאון ויגאל. וכמובן המאמן דני לאופולד״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך