10 מדליות להפועל אשדוד באליפות ישראל לילדים ולנוער בהיאבקות

אליפות ישראל לילדים ונוער בהאבקות התקיימה בסוף השבוע האחרון בבאר שבע. "הפועל אשדוד" השיגה בה עשר מדליות וזכייה בתואר אלופי ישראל בקטגוריות השונות.
10 מדליות להפועל אשדוד באליפות ישראל לילדים ולנוער בהיאבקות

אליפות ישראל לילדים ונוער בהאבקות התקיימה בסוף השבוע האחרון בבאר שבע והייתה תחרות מוצלחת מאוד מבחינת האגודה האשדודית "הפועל אשדוד",  שהביאה כבוד רב עם עשר מדליות וזכייה בתואר אלופי ישראל בקטגוריות השונות.

ענף האבקות פועל מזה שנים בעיר אשדוד. אשדוד ידעה הישגים מדהימים בעיקר בגילאי ילדים ונוער וגידלה ספורטאים אולימפיים שייצגו את מדינת ישראל בכמה אולימפיאדות בעבר, המפורסם בהם הוא גוצ'ה צ'יצ'יאשווילי שהביא כבוד רב למדינה כאשר ייצג את ישראל בכמה אולימפיאדות.

עופר קושמרו, שמפעל חייו הוא ענף הכדוריד, נותן מזמנו ומרצו גם לטובת ענף ההאבקות עם תמיכה ניהולית ביחד עם עבודה חסרת פשרות של המאמנים , קום לב מיכה צ'יצ'יאשווילי ולאוניד שמפתחים את הענף ומובילים אותו להישגים חסרי תקדים. העבודה הקשה מתקיימת במרכז למצוינות בו עובדים התלמידים הצעירים ומתפתחים לספורטאים מוצלחים.

תמונה קבוצתית עם מדליות. הפועל אשדוד היאבקות.

הזוכים:
ילדים

35  ק"ג גראד יאן מקום שני
42 ק"ג חריסטיוק סימיון מקום שני
66 ק"ג  שפיגל ראובן מקום ראשון
73 ק"ג  אסיקמן דניאל מקום ראשון

נוער
55 ק"ג  אוסטפצ׳וק מיכאל מקום שני
60 ק"ג סיידוב נתנאל מקום ראשון
60 ק"ג ליאון משינסקי מקום שני
74 ק"ג  גלמן יעקוב מקום שני
84 ק"ג  בדלבייב תמיר מקום שני
96 ק"ג  לבקובסקי דוד מקום ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך