אחרי 14 שנה באשדוד התאומות ששון ייפרדו?

אחרי 14 שנה במכבי בן אשדוד, עשויות התאומות ששון, שחקניות הבית של הקבוצה להיפרד. ייתכן כי שירה תעבור לשחק בבני יהודה. אפשרות אחרת שהן יישחקו יחד בקולג'. בכל מקרה זה נראה שלא נראה את שתיהן יחד באשדוד.
שחקניות בחופשה

כמו שזה נראה סיכויים לא קטנים שהתאומות ששון, שירה ומיכל, שחקניות הבית של מכבי בן אשדוד ייפרדו אחת מהשנייה ולא יישחקו יחד בקבוצה, שהן כל כך מזוהות איתה.

כמו שזה נראה האחיות ששון, 20, רוצות יותר דקות משחק. עדני דגן מאמן בני יהודה רוצה מאוד את שירה בקבוצה וייתכן שזה יקרה. יש אופציה נוספת ששתיהן יעברו לשחק בקולג' בארה,ב, אבל לזה עדיין אין אישור. אבל בכל מקרה נראה כי בשנה הבאה לאחר 14 שנה יחד באשדוד, לפחות אחת מהן תעזוב, אולי כנראה שתיהן.

האחיות משחקות מגיל 6 בקבוצת מכבי בן אשדוד והן למעשה שחקניות הבית של אשדוד. באשדוד בכל מקרה לא ישחררו את שירה אלא כשהשאלה לבני יהודה אם וכאשר זה יקרה, כי מאוד רוצים אותן בקבוצה ורואים בהן שחקניות לעתיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך