מכבי אשדוד הדהימה את מכבי ת"א 88:83

מכבי אשדוד וצביקה שרף, הגיעו להיכל מנורה והדהימו את מכבי ת"א בניצחון מדהים 88:83. עכשיו גיא גודס מאמן מכבי ת"א הולך כנראה הביתה וצביקה שרף? אולי הולך למכבי ת"א. משחק ענק של דיאנטה גארט עם 34 נקודות. שבוע הבא הפועל של ת"א מגיעה לאשדוד.
ממשיכים בהצלחה. שחקני מכבי אשדוד (צילום פבל)

כנגד של הסיכויים. ניצחון ענק למכבי אשדוד/באר טוביה שניצחה את מכבי ת"א בחוץ 88:83 והדהימה את כולם. עכשיו גיא גודס ילך כנראה הביתה וצביקה שרף ..הוא עשה כאבי ראש לראשי אשדוד, עכשיו אולי מכבי ת"א ירצו את שרף אצלם.

שרף אמר לשחקנים כי הוא רוצה ניצחון, כי הם חייבם לו ניצחון על ההפסד מול נהריה בבית. אבל אף אחד לא האמין שזה יקרה, מול מכבי ת"א ועוד בחוץ. עכשיו אשדוד במאזן 3:2 וכל ההצהרות מתחילת העונה מקבלות כיסוי. צביקה שרף הוכיח שיש פה קבוצה טובה.ומאן לא פחות טוב.

עשה בית ספר למכבי ת"א. צביקה שרף. (צילום: פבל)
עשה בית ספר למכבי ת"א. צביקה שרף. (צילום: פבל)

הרבע האחרון הוא הסיפור. אשדוד ניצחה בו 34:18!! כל פעם שאשדוד הקטינה, מכבי העלתה את היתרון שוב. אז רצה אשדוד ל-11:0 והגיעה ל70:71 והמשחק נפתח מחדש.

דיאנטה גארט, הצליח להשלים מהפך 75:77. סל מדהים של תומאס ושלשה של המנהיג של אשדוד, אייזה סוואן, חצי דקה לסיום, נתנו לאשדוד 6 הפרש, מכבי צימקה וזה נגמר 88:83 ענק לאשדוד. אגב אשדוד איבדה 21 נקודות במשחק ועדיין ניצחה, דבר המלמד גם על מכבי ת"א של הימים האלה.

הרבע ראשון היה צמוד נגמר 23:21 לת"א ואשדוד ושמרה על מרחק סביר ממכבי ת"א. אשדוד פתחה את רבע השני ביתרון שלוש, אבל מכבי עם אוחיון ורוצ'סטי דאגו להחזיר את היתרן לת"א עד 46:36 במחצית.

את הצעקות של צביקה שרף במחצית, על שחקניו, שמעו עד ליציעי היכל מנורה. זה מסתבר עזר. אומנם ברבע השלישי, למרות יכולת טובה של יהונתן שולדבראנד, שעשה הגנה טובה, מכבי ברחה ל-7:0 וסיימה את הרבע האחרון. 65:54 לת"א . ואז הגיע הרבע הרביעי.

דיאנטה גארט. האיש של המשחק. 34 נקודות.  (צילום : פבל)
דיאנטה גארט. האיש של המשחק. 34 נקודות. (צילום : פבל)

צביקה שרף: תשאל את השחקנים שלי מה עשיתי בחצי. אמרתי שאפשר לנצח את המשחק. שיפרנו את ההגנה שלנו ברבע הרביעי ובהתקפה נתנו לגארט את הכדור והוא קלע. מכבי ת"א איבדה את כח ההרתעה שלה, זה כל הכדורסל אומר את זה לא רק אני. ליבי יוצא אל גיא גודס מתחילת העונה. אבל אני המאמן של אשדוד צריך להתמודד עם הבעיות של אשדוד"

גארט המצטיין של המשחק: "באנו מוכנים, הכינו אותנו למשחק כל השבוע. הוכחנו שאפשר לנצח את מכבי ת"א. זה אחד ממשחקי הגדולים. הצעקות של צביקה במחצית עזרו לנו והיינו זקוקים לזה".

לאשדוד: גארט 34, תומאס 19, סוואן 16, שולדברנד 11, הול 4, סולומון 2 (9 ריב'), וורקמן 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך