מעיין דוידוביץ׳ תנהל את המרכז לספורט ימי באשדוד

בשורה גדולה לספורט הימי באשדוד, מעיין דוידוביץ׳, מבכירות השייטות של ישראל, החלה לנהל את המרכז לספורט ימי באשדוד. עם ההכרזה של מנכ״ל רשות הספורט יורם אסרף ש״אשדוד עוברת מערבה״ החל לחפש בקדחתנות מנהל/ת שיביאו ערך מוסף מלבד ניהול מקצועי.דוידוביץ': ״אני מגיעה עם המון חלומות".
מעיין דוידוביץ׳ תנהל את המרכז לספורט ימי באשדוד

מעיין דוידוביץ', הגולשת האולימפית, היא זו שתנהל את המרכז לספורט ימי באשדוד. כך סוכם בין דוידוביץ' לבין הרשות לספורט של אשדוד.

השייטת בת ה-29, היא שייטת אולימפית שזכתה מספר פעמים במדליה גם באליפות אירופה כסגנית וגם באליפות עולם במדליית ארד והשתתפה גם באולימפיאדות בייג'ינג ובריו דה ז'יינרו. היא נחשבת לאחת השייטות הבכירות ביותר שיש היום בישראל, בספורט הימי בכלל ובנשי בפרט.

ברשות הספורט שמו דגש לפתח את אחד היתרונות הגדולים של העיר אשדוד, הים. שיתוף הפעולה עם המרכז לחינוך ימי בעיר, נתן את פירותיו במספר פרויקטיי משותפים. עכשיו מדובר ללא ספק בעליית מדרגה מאחר ודוידוביץ', תביא הרבה מניסיונה בארץ ובעולם למרכז. מי שאמורים להרוויח מזה הם חניכי המרכז ותושבי העיר אשדוד.

דוידוביץ' ואסרף. יוצאים לדרך

התקווה שכבר הוצגה בעבר היא להביא מדליה של ספורטאי מהעיר. ברשות הספורט ובעירייה שמו דגש על 2 ענפים ספורט, ג'ודו ושייט. לאחרונה קום מרכז לג'ודו מהגדולים בארץ, בעיר. עכשיו עוברים "לים" והגעתה של דוידוביץ' היא כנראה רק ההתחלה. מי יודע אולי יום אחד נראה ספורטאי או ספורטאית מהעיר על הפודיום עם המדליה הנכספת.

דוידוביץ': ״אני מגיעה עם המון חלומות והמון ניסיון, עברתי במאות מועדונים ימיים בעולם ומכל מועדון למדתי משהו קטן, אהיה מאושרת להגשים את כל החלומות והלקחים כאן באשדוד, יש פה מתקן מדהים, מהיפים שראיתי לצד רצועת חוף חלומית ואני מרגישה זכות גדולה לנהל כזו מערכת.״

מהם החלומות?

לקשור את תושבי אשדוד לים, ברמה העממית שתוביל למצוינות הישגית, עיקר העבודה הוא לחשוף כמה שיותר אנשים לים, להתנסות, משם זה יכול להישאר ברמה של תחביב שזה בסדר גמור והצלחה לא פחות משמעותית, אבל שורת רווח נוספת תהיה בתחום ההישגי, עיר ים עם מתקן מרשים ותנאים כמו שיש בעיר אשדוד מחייבים להוציא גם נציגים אולימפיים ומדליסטים ברמות השונות.

דוידוביץ' על רקע המרכז לחינוך ימי באשדוד

סילבן ענטבי שמנהל את המרכז תחת מעיין בירך על גיוסה:  ״הווינריות של מעיין נחוצה פה כמו אוויר לנשימה, אנחנו נעשה את כל מה שרק צריך כדי לסייע לה בהצלחה של המרכז לחינוך הימי״. זוהי בהחלט קפיצת מדרגה ודור המשך לניהול המפעל המבורך הזה. אני מצטרף לקריאה של מעיין להורים לשלוח את הילדים למחנות הקיץ לטעימה מהים".

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: זוהי בשורה גדולה לענף השייט באשדוד, הרצון והמחויבות של ווינרית כמו מעיין דוידוביץ׳ להצליח להרים ולמנף את השייט באשדוד זו לא פחות מבשורה. מעיין תקבל את כל התמיכה והגב המקצועי של רשות הספורט העירונית ותעניק לעיר מניסיונה רב השנים. מעיין תהווה מודל הצלחה ותעתיק את איוניה האישיים לחופי אשדוד, מה שייתן השראה ולימוד מקרוב אחר אחת מגדולי הספורטאיות בכל הזמנים בתחום גלישת הרוח והים".

כבר נכנסה לתפקיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך