מאמן חדש ליעקב טומרקין

השחיין יעקב טומרקין, יצא למחנה אימונים בארה"ב, שם יתאמן לראשונה עם מאמנו החדש, דייב מארש. דייב מונה על ידי האיגוד לאחר התוצאות באולימפיאדת ריו. בין חניכיו ראיין לוכטה וטיילר קלרי, מבכירי השחיינים האולימפיים בעולם.

מאמן חדש ליעקב טומרקין, השחיין האולימפי מאשדוד.

טומרקין יצא בימים אלו למחנה אימונים אלו לארה"ב שם יפגוש את מאמנו החדש, דייב מארש ויערוך, ביחד עם עוד שחיינים אולימפיים מישראל, מחנה אימונים.

לאחר התוצאות במשחקים האולימפיים בריו, החליטו באיגוד השחייה להביא מאמן מהרמה הגבוהה ביותר בעולם.  הוחלט כי המאמן הבא של נבחרת ישראל בשחייה יהיה דייב מארש האמריקני, שאימן בין היתר את נבחרת הנשים האמריקנית בריו והדריך במהלך הקריירה עשרות שחיינים אולימפיים, בהם גם שחייני על כמו ראיין לוכטה, טיילר קלרי.

באיגוד מקווים כי מינוי המאמן החדש גם יביא תוצאות בשטח. באיגוד הייתה אכזבה גדולה מאוד מתוצאות השחיינים הישראלים. אגב מי שישמש כמאמן בפועל יהיה עוזרו ושל מארש, קאיו קאייביץ', כשמארש יהיה מאמן על. מארש עצמו אמר בעבר: "ישראל היא מדינה שיודעת  ליצור הרבה בזמן קצר. יש כאן משאבים נהדרים, ופוטנציאל גדול לעשות דברים גדולים בשחייה"..

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך