כתב אישום נגד תושב אשדוד בגין הריגת חריטונוב

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ירוסלב מזריאני, תושב אשדוד כבן 44 בגין הריגתו של המנוח ויקטור חריטונוב ז"ל, תושב אשדוד אף הוא, במהלך ויכוח שהתגלע בין השניים. כתב האישום מייחס לו בנוסף עבירות של תקיפה, החזקת סכין והדחה בחקירה.

מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן שיטרית, עולה כי בין הנאשם והמנוח היתה היכרות מוקדמת והשניים אף התגוררו בשכנות.

בתאריך 7/6/17, במהלך שיחת טלפון שהתקיימה בין המנוח לנאשם, שמע הנאשם ברקע את מרגריטה, בת זוגו של המנוח, משוחחת עם המנוח ומקללת את הנאשם. הנאשם כעס על כך ומיד לאחר מכן חייג מספר פעמים אל המנוח אולם המנוח לא ענה לשיחותיו. הנאשם יצא מביתו לעבר רחוב אבא הילל סילבר באשדוד, בידיעה שהמנוח ומרגריטה אמורים להימצא במקום. הנאשם נשא על גופו מעין אגרופן שממנו יוצא להב סכין מתקפלת באורך של כ – 8 ס"מ.

הנאשם אשר הבחין במנוח ובמרגריטה הולכים ברחוב, רץ לעבר מרגריטה וסטר לה על לחיה בעוצמה. מרגריטה ניסתה להימלט מהנאשם בעוד הוא מנסה לרדוף אחריה. המנוח חצץ בגופו בין הנאשם לבין מרגריטה על מנת למנוע מהנאשם להמשיך ולתקוף אותה, תוך שהוא שואל את הנאשם לפשר מעשיו. הנאשם השיב כי שמע בטלפון שמרגריטה קיללה אותו.

הנאשם לא הרפה וניסה שוב ושוב להתקרב אל מרגריטה על מנת לתקוף אותה, אך המנוח מנע זאת בכך שהדף את הנאשם והשניים דחפו זה את זה, היכו זה את זה בידיהם והנאשם אף נגח בפניו של המנוח. בשלב כלשהו, שלף הנאשם את הסכין ודקר את המנוח בצווארו. המנוח אחז בצווארו והתכופף, כשהוא זב דם, והנאשם התקרב אליו ובעט בפניו של המנוח.

לאחר מכן החל הנאשם להתרחק מהמקום, אך לשמע צעקותיה של מרגריטה, שהמנוח פצוע ומדמם, שב הנאשם והתקרב אל המנוח שהתמוטט על הכביש כשהוא מדמם באופן מאסיבי והחל לאבד את הכרתו. הנאשם הורה למרגריטה להתקשר למשטרה ובמקביל נותר במקום תוך שהוא מנסה לעצור את הדימום, בסיוע עוברי אורח, עד להגעת כוחות ההצלה.

בעת שהמתינו למשטרה, הנאשם ביקש ממרגריטה לומר לשוטרים, כי רוכב אופניים שעבר במקום הוא שהכה את המנוח בראשו, ואכן כשהגיעו השוטרים למקום מרגריטה סיפרה להם בתחילה כי הדוקר ברח עם אופניים.

המנוח הובהל באמצעות מד"א למרכז הרפואי "קפלן" כשהוא במצב אנוש ובשעה 18:30 נקבע מותו. מותו של המנוח נגרם כפועל יוצא מפצע הדקירה שדקר אותו הנאשם בצוואר מימין.

עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך