אברהמי העדיף הצעה מהלאומית על אשדוד/ב.ט

בגלל אי הוודאות במכבי אשדוד/באר טוביה וההתעכבות בהחלטה מי יאמן את הקבוצה, אחד המאמנים המועדפים לאימון, שרון אברהמי, העדיף הצעה של הפועל חיפה מהלאומית. הצדדים אגב לא היו רחוקים כספית. כרגע המועדף הוא רמי הדר, אבל השם של טפירו עדיין בתמונה.
אברהמי העדיף הצעה מהלאומית על אשדוד/ב.ט

לפעמים טובה ציפור אחת ביד משתיים על העץ. את זה כל אחד יודע. במכבי אשדוד/באר טוביה למדו את זה השבוע, אבל בדרך הקשה.

אחד המאמנים המועדפים לאימון הקבוצה היה שרון אברהמי, בעונה שעברה מאמן הפועל ת"א. באשדוד דיברו איתו ונראה היה שהצדדים לא רחוקים מהבחינה הכספית. אבל באשדוד חיכו עדיין למאיר טפירו ובכלל עניין מינוי המאמן כבר נמשך זמן רב. אברהמי, שיצא בימים האלה עם נבחרת הנוער לאיטליה וצ'כיה, לא רצה לחכות יותר מידי, בוודאי עד שבאשדוד יהיו סגורים סופית על עצמם, וחתם בקבוצה אחרת.

העניין הוא שהוא חתם בהפועל חיפה מהליגה הלאומית. זאת אומרת, העדיף משהו בטוח, גם אם בליגה נמוכה יותר, מאשר משהו לא סגור. אגב בהנהלה של אשדוד היו לו תומכים.

מי שנראה כרגע המוביל לתפקיד המאמן, הוא רמי הדר. אבל יחד עם זאת, שמו של מאיר טיפרו המאמן הקודם, עדיין על השולחן. מאחר ובלשכת ראש העיר רוצים היו לראותו בקבוצה, הוא עדיין אופציה. כמו שזה נראה בשבוע הבא מכסימום, יהיה מאמן לקבוצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך