מכבי בן אשדוד בגמר גביע המדינה

גברה 82:71 על רמה"ש בחצי גמר גביע המדינה. בחמישי היא תפגוש את אליצור חולון בגמר. עדן ענבר: "במשחקים האלה חשוב לנצח". תביאו גביע בחמישי (18.30, בית מכבי ראשל"צ).
לסרי עם הנבחרת
יש גמר

ברבע הראשון של משחק חצי גמר גביע המדינה מול רמה"ש, זה נראה גמור. 27:9 ברבע הראשון והיה נראה כי מכבי בן אשדוד כבר בגמר גביע המדינה. אבל זה לקח לה עוד 3 רבעים והרבה זיעה בכדי להבטיח את המקום שלה בגמר עם 82:71.

3 הרבעים הבאים היו ביתרון של רמה"ש. היא חזרה למשחק ואפילו הגיעה ל-2 נקודות, אבל "הבור" של הרבע הראשון לא נתן לה לחזור והיא כל הזמן רדפה אחרי אשדוד, שהייתה בסוף גדולה עליה. בשורה התחתונה ביום חמישי (18.30, בית כמבי ראשל"צ) תהיה אשדוד מול חולון.

קטיה לויצקי וטיפאני הייז בלטו במשחק. לויצקי עם 21 נקודות והייז עם 27. לויצקי אמרה בסיום: "משחק גביע אין ברירה כולם צריכות להיות על הפרקט". עדן ענבר המאמן: "יש לחץ,אבל עשינו את מה שצריך".

קלעו לאשדוד: הייז 27, לויצקי 21, הופקינס וג'קסון 13 כ"א, דורון 5, פרסלי 3

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך