חגיגה נשית בוורוד בחוף הקשתות באליפות ישראל בכדורשת

חגיגה ורודה הייתה בחמישי בחוף הקשתות בה לקחו  500 שחקניות כדורשת שהתמודדו על תואר אלופת ישראל. נשים מכל הארץ התחרות על התואר באירוע שאורגן על ידי רשות הספורט העירונית ואיגוד הכדורשת. צפו בתמונות.
חגיגה נשית בוורוד בחוף הקשתות באליפות ישראל בכדורשת

איזו חגיגה ורודה הייתה בחמישי בחוף הקשתות בה לקחו  500 שחקניות כדורשת שהתמודדו על תואר אלופת ישראל. המחזה של 500 נשים לבושות ורוד על תפאורה של חופי אשדוד ויצרו מראה מדהים ואווירה ייחודית של קיץ, ספורט ומוזיקה מקפיצה. הכל בחסות הרשות לספורט של עיריית אשדוד

נהנות ומשחקות

רשות הספורט ניצחה על האירוח בשילוב איגוד הכדורשת הישראלי יצרו אירוע מרהיב שהצליח להביא נשים כמעט מכל מקום בארץ לנסות ולהתחרות על התואר הנחשף. האירוע יצר הפנינג לאוהבי הספורט ורבים התקבצו למראה החגיגה הוורודה.

יפה בוורוד

״אירוע זה הוא יריית הפתיחה לאירועי הקיץ״ אמר  יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט. גם המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט משה בוטרשווילי הגיע לכבד את השחקניות. בוטרשווילי מסר שתמונה אחת שווה 1000 מילים, המחזה המרהיב שצבע את חוף הקשתות בורוד ראוי להערכה ותודה גדולה לעוסקים במלאכה.

ורוד כבר אמרנו? כן אמרנו
מילה טובה גם למארגנים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך