מאירוביץ' שוער אשדוד בעונה שעברה סיכם בקרית-אונו

יומיים לאחר החתמתו של תומיסלב סטויקוביץ', כשוער קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, חתם השוער בשנתיים האחרונות, אורן מאירוביץ', בהפועל קרית-אונו העולה החדשה לליגת העל. מאירוביץ': "זהו אתגר מיוחד עבורי".
מאירוביץ' שוער אשדוד בעונה שעברה סיכם בקרית-אונו

יומיים לאחר שסיכמה עם שוער חדש, תומיסלב סטויקוביץ', חתם שוער קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בשנתיים האחרונות, אורן מאירוביץ', בקרית-אונו, העולם החדשה לליגת העל בכדוריד..

הפועל קרית אונו, העולה החדשה לליגת ווינר, הודיעה באופן רשמי כי אורן מאירוביץ שוערה של נבחרת ישראל ומי שעמד בשער הפועל אשדוד בשנתיים האחרונות, מצטרף לשורותיה. מאירוביץ', שעבר פציעה וניתוח בתום העונה שעברה, חוזר לכושר ולא יעשה זאת כאמור באשדוד.

המנהל המקצועי של אונו, אמיר דרוקר: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של אורן. הוא יוכל לתרום לנו רבות בפן המקצועי והמנהיגותי. אני מאחל לו ולנו הצלחה. אנו מרוכזים ונעשה ככל שבידנו להעמיד קבוצה טובה ותחרותית בליגת העל".

מאירוביץ: "אני מתרגש לקראת החזרה למגרש ושמח לחתום במשפחת הפועל קרית אונו, זהו אתגר מיוחד עבורי ונעשה הכל כקבוצה לעמוד במטרות המועדון".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך