מה קורה לאלופה?

האלופה אשדוד ספגה הפסד ביתי מול הרצליה 26:29 - שצפויה להתמודד מולה בפליאוף ועם יתרון ביתיות.
ריסטו וויאצי'ץ' במפגש בין אשדוד להרצליה. (צילום משה דהן - הפועל אשדוד).

המחזור השמיני בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד הושלם היום, שישי. בני הרצליה (מקום רביעי, 25 נק') והאלופה הפועל אשדוד (מקום חמישי, 20 נק') עשויות להיפגש ברבע גמר הפליאוף, ואם זה יקרה – להרצליה יהיה יתרון ביתיות – אחרי שהיא ניצחה היום באשדוד 26:29 – והיא עושה זאת בפעם השנייה העונה בביתה של האלופה, שמדורגת במקום החמישי ורושמת הפסד שביעי העונה. ה קורה לאלופה מאשדוד.

האלופה ידעה לפני המשחק, שכדי להשאיר לעצמה סיכוי ליתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר הצפויה מול הרצליה היא חייבת לנצח אותה (וב-4 שערי הפרש, אם ייווצר ביניהן שיוויון נקודות על קו הסיום), אבל הרצליה באה נחושה במטרה להבטיח את המקום הרביעי ואת אותה ביתיות.

הרצליה פתחה טוב: ברק קרמון העלה אותה ליתרון 10:13 (19'). מיד לאחר מכן, איבן מורוז, שוער הרצליה, עצר זריקת פנדל של עמרי קושמרו. ריסטו וויאצ'יץ' הקטין את הפיגור לשער, אבל שון סלס ועומר אליאס דאגו להוריד את הרצליה ביתרון של 4 שערים להפסקת המחצית. הרטוריקה חזרה על עצמה די בדומה במחצית השנייה. האלופה רושמת הפסד שביעי העונה, והיא יוצאת ביום שני לרמת השרון – כששבוע לאחר מכן מצפה לה גם משחק גמר גביע המדינה מול מכבי ראשל"צ. שפטו דודי לוין ואורן איטין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך