טיוטה קמרי – החדשה של אלון דאי

אלון דאי ייטול חלק בתחרות הבכירה ביותר שקיימת בארה״ב, NASCAR Monster Energy Cup, שתערך בראשון הקרוב בסונומה. דאי יהיה הישראלי הראשון בה. היום נחשפה המכונית החדשה', מסוג "טיוטה קמרי", בה ינהג בתחרות היוקרתית. המירוץ ישודר בחי בערוץ ספורט1 ביום ראשון בשעה 11:30 בלילה.

מכוניתו החדשה של אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד עמה ישתתף בתחרות הבכירה ביותר שקיימת בארה״ב, NASCAR Monster Energy Cup, שתערך ביום ראשון בערב, בסונומה. הוא ינהג ברכב מסוג "טיוטה קמרי". אגב, דאי יהיה הישראלי הראשון אי פעם! שמוזמן לתחרות הבכירה הזו.

לכל קבוצה יש רכב ומספריים קבועים.  מס הרכב של אלון יהיה 23 והוא שייך ל BK racing,שאלון מתחרה עם כחלק מקבוצה הזו. זה החלטה של הספונסר.  המירוץ אגב ישודר בחי בערוץ ספורט1 ביום ראשון בשעה 11:30 בלילה.

המדובר בתחרות שנחשבת ב״נסקאר ארה״ב״, לטופ של התחרויות שיש. מעבר לעובדה שצופים בה מיליונים בארה״ב, הרי שמגיעים אליה רק בכירי נהגי המרוצים בסבב האמריקאי, שלא לדבר על החשיפה בפני ספונסרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך