קבוצת הכדורשת של ביה"ס "רבין" אלופת אשדוד לשנת 2016

קבוצת נשות בית הספר "רבין" ניצחה במשחק הגמר של ליגת "אשדוד מעל הרשת" לשנת 2016 והוכתרה לאלופת אשדוד. ליגת כדורשת מאורגנת זה מספר שנים ע"י רשות הספורט העירונית ומיועדת לאימהות. במחק הגמר, שבו התעלתה נבחרת "רבין", היא הצליחה לנצח את יריבתה מתיכון י"א בתוצאה- 1:2.משה בוטרשוילי-המשנה לראש העיר והממונה על הספורט,מיקי רוזנברג-מנכ"ל רשות הספורט ובני חזקיה-סמנכ"ל הרשות, את הגביעים לקבוצות והמדליות לשחקניות.
קבוצת הכדורשת של ביה"ס "רבין" אלופת אשדוד לשנת 2016

קבוצת נשות בית הספר "רבין" ניצחה במשחק הגמר של ליגת "אשדוד מעל הרשת" לשנת 2016 והוכתרה לאלופת אשדוד. ליגת כדורשת מאורגנת זה מספר שנים ע"י רשות הספורט העירונית ומיועדת לאימהות.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי והמשנה לראש העיר והממונה על הספורט , משה בוטראשוילי תמכו וסייעו רבות להצלחת הפרויקט " אשדוד מעל הרשת " וקיוו שבשנה הבאה יתווספו עוד אימהות לפרויקט הזוכה לתהודה ולהצלחה גדולה .

בעונה זאת החלו משחקי הליגה בחודש ינואר, נמשכו כ-6 חודשים עד למשחק הגמר שנערך בשבוע החולף- 29.6 בהיכל הספורט בתיכון מקיף ח'.

הליגה, שפעלה תחת אחריותו של הסמנכ"ל בני חזקיה, יחד עם מועצת הליגה: מרסל אביטבול ,רונית ורדי, סיגל כהן, שרית לוגסי, אתי בן סימון ורכז הליגה ארז מליאנקר, הקיפה השנה 21 קבוצות ומנתה כ-250 שחקניות פעילות ורשומות.

כל קבוצה המייצגת בית ספר –יסודי או תיכון בעיר אשדוד-מתאמנת בהדרכת מאמן מוסמך אחת לשבוע, ומשחקת בליגה אחת לשבוע-שבועיים, על פי תוכנית הליגה.  מרכז הקניות " ביג פאשן" באשדוד העניק חסותו  באופן מרשים  לליגת כדורשת לשנה זאת.

מרבית משחקי הליגה התקיימו באולם הספורט של תיכון מקיף ה',שהותאם לצרכי הענף. המשחקים התנהלו ע"י שופטים מוכרים שעברו קורסי שיפוט מקצועיים.

הליגה התנהלה ב-2 שלבים, שלאחריהם העפילו 10 קבוצות לבית העליון, ויתרתן- 11 קבוצות שיחקו בבית התחתון. בתחילת חודש יוני הגיעה הליגה לשלבי ההכרעה. במשחקי חצי הגמר ניצחה קבוצת רבין את רעים וקבוצת מקיף י"א גברה על שירת הים.

האירוע החגיגי של משחקי הגמר שנערך בהיכל הספורט –מקיף ח', הפגיש תחילה את המפסידות בחצי הגמר שהתמודדו על המקום השלישי. קבוצת בית הספר רעים,יצאה כשידה על העליונה וזכתה במקום ה-3 המכובד. לאחר משחק צמוד ומותח ביותר בגמר, שבו התעלתה נבחרת רבין והצליחה לנצח את יריבתה מתיכון י"א בתוצאה- 1:2 ושחקניותיה פרצו בצהלות שמחה,לקול תשואות הקהל ובני משפחותיהן.

לפני ובמהלך משחק הגמר,זכו הצופים הרבים לחזות במופעי ריקוד ריקודים סלוניים בהדרכת גלינה ואלינה שוסטין  וקפוארה בהדרכת רן לוי . אתי בן סימון- נציגת מועצת הליגה וארז מליאנקר- רכז הליגה והאיש בשטח, שהוביל באופן מסודר ובהצלחה את הליגה, בירכו את המשתתפות.

בטקס הסיום וחלוקת הפרסים העניקו משה בוטרשוילי-המשנה לראש העיר והממונה על הספורט,מיקי רוזנברג-מנכ"ל רשות הספורט ובני חזקיה-סמנכ"ל הרשות, את הגביעים לקבוצות והמדליות לשחקניות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך