טפירו שלח את הסוכן לדחות הצעת אשדוד

מאיר טפירו מאמנה היוצא של מכבי אשדוד/באר טוביה השיב ביום ראשון בשלילה להצעת הקבוצה. אבל נודע כי לא הוא השיב, אלא שלח את סוכנו אבי זילברמן.
טפירו
התחיל מסע. טפירו (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

ביום ראשון פורסמו בכלי התקשורת המקומיים והארציים, כי מאיר טפירו, מאמנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, הודיע כי הוא לא מקבל את ההצעה החדשה שהונחה בפניו מצד הקבוצה וכי למעשה מדובר בהודעת פרידה מעשית בין הצדדים.

אבל לא רבים יודעים שטפירו נמנע מלעשות זאת בעצמו. נודע כי סוכנו אבי זילברמן הוא שהתקשר לאנשי מכבי אשדוד/באר טוביה והודיע להם כי המאמן לא מקבל את ההצעה. כך שמי שחשב שמאיר עצמו נפרד מהקבוצה, הרי שברור עתה שגם פרידה רשמית לא הייתה. בוודאי לא כזו אישית.

הדרך הזו שבה בחר מאיר להיפרד מהקבוצה ואגב זו זכותו, מלמדת כי השידוך שנראה היה כל כך מוצלח בתחילת העונה ובמהלכה, הסתיים בצורה פחות טובה, לא בידידות נגיד אם נרצה להיות עדינים. לדעתנו קצת יותר מזה.

כזכור לטפירו היה חוזה לעונה ועוד עונה ועוד עונה, כשלאשדוד הזכות לפטרו בכל תום עונה. בתום העונה הנוכחית הודיעו לו על עזיבה, אבל גם הודיעו שרוצים אותו בחוזה פחות גבוה בגלל קיצוצים בתקציב. מאיר סירב מיד כשנודע לו וכאמור ביום ראשון הודיע סופית. או נכון יותר…שלח את הסוכן.

טפירו סירב להגיב לידיעה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך