הוריה של הדס מלכא ז"ל: "סיכנה את חייה יום יום"

דוד וגאולה מלכא הויה של הדס מלכא ז"ל שנרצחה בפיגוע בירושלים, סיפרו על בתם ועל אהבתה לספורט, לשירות הצבאי ולמדינה "היא סיפרה לנו: אם אין משמר הגבול אין ירושלים ואין מדינה. אנחנו מסכנים את החיים שלנו יום יום, שעה שעה"
הוריה של הדס מלכא ז"ל: "סיכנה את חייה יום יום"

הוריה של הדס מלכא ז"ל שנרצחה בפיגוע ביום שישי בירושלים סיפרו היום לכלי התקשורת הרבים על על בתם, האם גאולה סיפרה:"הדס הייתה ספורטאית, מגיל שלוש-ארבע היא הייתה מביאה לנו מדליות. היא הייתה אלופה בשחייה, הייתה שחקנית כדורסל בבית ספר העירוני בבאר טוביה, היא נסעה לחו"ל כמה פעמים ונבחרה לנבחרת שלהם מטעמם".

לגבי המסלול הצבאי: "היא התגייסה קודם לחיל הים בתור מש"קית תיאום ימי, אך לאחר כשבעה חודשים בתפקיד, היא הבינה שהיא לא מקבלת סיפוק ממנו, זה היה תפקיד פקידותי ולא מעניין שאין בו הרבה פעילות, והיא ביקשה לעבור לקרקל או למשמר הגבול", בסיום השירות היא תכננה לנסוע לחו"ל "כדי לממש את עצמה".

האם סיפרה על שיחה שהיתה לה עם הדס באחת מלילות שבת: "אתם לא יודעים איך אנחנו מגנים על מדינת ישראל. אתם לא יודעים. אנחנו משמר הגבול, אם אין משמר הגבול אין ירושלים ואין מדינה. אנחנו מסכנים את החיים שלנו יום יום, שעה שעה".

הלילה מלווה באלפי אנשים שהגיעו לחלוק לה כבוד אחרון, הובאה הדס ז"ל למנוחות, בחלקה הצבאית בבית העלמין באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך